PTAC ir izstrādājis vadlīnijas godīgas komercprakses īstenošanai distances tirdzniecības jomā

63
(0)

Turpinoties straujai elektroniskās tirdzniecības jomas attīstībai, joprojām nozīmīga loma ir tam, kādā veidā preču pārdevēji un pakalpojumu sniedzēji elektroniskajā vidē organizē distances tirdzniecību un nodrošina normatīvo aktu prasību izpildi. Ar mērķi sniegt atbalstu komersantiem, kā arī realizējot  “Konsultē vispirms” principu, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (turpmāk – PTAC) ir izstrādājis vadlīnijas, kuras kalpos kā ceļvedis gan tiem komersantiem, kuriem jau ir interneta veikals, gan tiem, kuri tikai plāno to atvērt. Vadlīniju mērķis ir nodrošināt pārdevējiem un pakalpojumu sniedzējiem skaidrojumu par būtiskākajām normatīvo aktu prasībām distances tirdzniecības jomā. Minēto prasību pārzināšana un izpildīšana ir svarīga, lai nodrošinātu patērētāju tiesiskajām interesēm atbilstošu elektroniskās komercijas…


Lai turpinātu lasīt šo rakstu,
nepieciešams iegādāties abonementu

9 EUR / mēnesī*
Pirmās 15 dienas bez maksas

ABONĒT

*Abonements tiek atjaunots automātiski, līdz izvēlaties to pārtraukt

Esi BilancePLZ abonents?