0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

BIZNESSReģionālajos maršrutos autobusi varēs autoostās arī neiebraukt

Reģionālajos maršrutos autobusi varēs autoostās arī neiebraukt

Lai samazinātu sabiedriskā transporta pakalpojumu sniedzēju izmaksas, turpmāk pasažieru apmaiņu apdzīvotās vietās reģionālos starppilsētu un vietējās nozīmes maršrutos nebūs jāveic tikai autoostās, informē Ilze Svikliņa, Satiksmes ministrijas  sabiedrisko attiecību speciāliste. Pat, ja apdzīvotajā vietā ir autoosta, to varēs veikt arī pieturvietās, ko sabiedriskā transporta pakalpojuma pasūtītājs – valsts vai plānošanas reģions - saskaņojis ar attiecīgo pašvaldību. Tas liks autoostām rūpēties par klientu – pārvadātāju un pasažieru – piesaistīšanu, piedāvājot tiem plašāku un pievilcīgāku pakalpojumu klāstu par objektīvākām un pieejamākām cenām. Šis ir viens no sabiedriskā transporta pakalpojumu sniedzēju izmaksu ierobežojošiem pasākumiem, lai sabalansētu ar sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanu saistītās pārvadātāju…


Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu

BilancePLZ ar 7 dienu izmēģinājumu par 1€

24,99 /mēnesī
Ikmēneša abonements
  • Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 1 lietotājam
  • E-žurnāls BILANCE
  • Iekļauts juridisko padomu saturs
  • 7 dienu izmēģinājums tikai par 1€ (ar automātisku turpināšanu)
0,74€ /dienā

BILANCE internetā
+ BilancePLZ

269 /gadā
12 mēnešu abonements
  • Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 3 lietotājiem
  • E-žurnāls BILANCE
  • Iekļauts juridisko padomu saturs
  • Dāvanā 100+ semināru videotēka vairāk nekā 5000 € vērtībā!

Jau ir abonements?
Pieslēdzies

Pierakstīties
Paziņot par
0 Komentāri
jaunākie
vecāki populārakie
Iekļautās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
Lai samazinātu sabiedriskā transporta pakalpojumu sniedzēju izmaksas, turpmāk pasažieru apmaiņu apdzīvotās vietās reģionālos starppilsētu un vietējās nozīmes maršrutos nebūs jāveic tikai autoostās, informē Ilze Svikliņa, Satiksmes ministrijas  sabiedrisko attiecību speciāliste. Pat, ja apdzīvotajā vietā ir autoosta, to varēs veikt arī pieturvietās, ko sabiedriskā transporta pakalpojuma pasūtītājs – valsts vai plānošanas reģions - saskaņojis ar attiecīgo pašvaldību. Tas liks autoostām rūpēties par klientu – pārvadātāju un pasažieru – piesaistīšanu, piedāvājot tiem plašāku un pievilcīgāku pakalpojumu klāstu par objektīvākām un pieejamākām cenām. Šis ir viens no sabiedriskā transporta pakalpojumu sniedzēju izmaksu ierobežojošiem pasākumiem, lai sabalansētu ar sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanu saistītās pārvadātāju izmaksas un valsts budžetā šim mērķim paredzētos līdzekļus. Tas ļaus saglabāt iedzīvotājiem pieejamo sabiedriskā transporta pakalpojumu apjomu vismaz pašreizējā apjomā. To paredz Satiksmes ministrijas izstrādātie grozījumi Ministru kabineta noteikumos „Sabiedriskā transporta pakalpojumu organizēšanas kārtība maršrutu tīklā”, ko 27.decembrī apstiprināja valdība. Vairāk par šiem grozījumiem Jūs varat uzzināt Ministru kabineta mājas lapā, šeit. Grozījumi stāsies spēkā divu nedēļu laikā pēc to publicēšanas oficiālajā laikrakstā „Latvijas vēstnesis”. Minētie grozījumi nepieciešami, jo ir izveidojusies situācija, ka autoostas faktiski atrodas monopolstāvoklī, un pārvadātāju uzņēmumiem nav iespējas izvēlēties lētākus pakalpojumus vai arī atteikties no autoostas pakalpojumu izmantošanas, ja tas nav lietderīgi un pārvadātājam vai valstij rada papildu zaudējumus. Daudzos gadījumos autobusu reisu atiešanas laikā autoostas ir slēgtas (piemēram, vēlu vakaros vai agri no rīta). Tādējādi šī autoosta nefunkcionē kā autoosta, bet vienkārša pieturvieta, taču maksa par iebraukšanu autoostas teritorijā no pārvadātāja tiek iekasēta pilnā apmērā. Turklāt daudzviet jau šobrīd vietās, kur ir izveidota autoosta, kā maršruta galapunkts ir noteikta pieturvieta ārpus tās vai arī pieturvieta kā pasažieru apmaiņas punkts izveidojies vēsturiski, pasažieru paradumu dēļ.