Reputācijas vadības stratēģijas

(0)

REPUTĀCIJAS VADĪBAS STRATĒĢIJAS
Situāciju, krīžu un korporatīvās sociālās atbildības vadīšana
Sērija vadītājiem
Endrjū Grifins

Ja uzņēmuma reputācija atrodas citu rokās, tā īpašnieki tiek sodīti par veiksmi, iekams atgūst reputācijas vadības kontroli. Kā kļūt par situācijas noteicējiem?
Padomus uzņēmuma reputācijas kontrolē, aizsardzībā, korporatīvās sociālās atbildības izveidē u.c. grāmatas autors dod ne tikai lielu, bet arī vidēju un mazu uzņēmumu līderiem. Šie padomi ir īpaši aktuāli tiem vadītājiem, kuru svarīgāko mērķu sarakstā nav laba reputācija, kuri nav izpelnījušies savu klientu uzticību un nezina, kas ir viņu biznesa pretinieki.

Vairāk par grāmatu Jūs varat uzzināt šeit.

Kļūda rakstā? Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Novērtējiet šo rakstu
(0)