0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

VISI RAKSTIMazinās birokrātiju, ieviešot elektroniskus pakalpojumus un vienotu klientu apkalpošanas sistēmu

Mazinās birokrātiju, ieviešot elektroniskus pakalpojumus un vienotu klientu apkalpošanas sistēmu

Nolūkā samazināt birokrātiju, ar kuru valsts pārvaldē jāsaskaras iedzīvotājiem, Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija piedāvājusi "Koncepcijas projektu par publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidi", kas otrdien, 12. februārī, guva atbalstu valdībā. Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrs Edmunds Sprūdžs uzsver, ka ir grūti runāt par uzticību valsts pārvadei, ja iedzīvotājiem valsts pārvaldes pakalpojuma saņemšana nav vienkārša un ātra – izziņas, saskaņojuma vai jebkuras citas dokumentācijas kārtošana ir savdabīga „futbola spēle” un viņu sūta no viena kabineta uz otru. „Ērtu pakalpojumu nodrošināšanā saviem iedzīvotājiem valsts diemžēl vairumā gadījumu nerāda priekšzīmi,” atzīst ministrs. Lai sasniegtu koncepcijā izvirzītos mērķus, rīcība plānota vairākos virzienos, no…


Lai turpinātu lasīt šo rakstu,
nepieciešams iegādāties abonementu

12 € / mēnesī *

Pirmās 30 dienas tikai par 1€

ABONĒT

* Atjaunojas automātiski, vari pārtraukt jebkurā brīdī!

 Jau ir BilancePLZ abonements?
Pieslēdzies

Pierakstīties
Paziņot par
0 Komentāri
Iekļautās atsauksmes
Skatīt visus komentārus

Nolūkā samazināt birokrātiju, ar kuru valsts pārvaldē jāsaskaras iedzīvotājiem, Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija piedāvājusi "Koncepcijas projektu par publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidi", kas otrdien, 12. februārī, guva atbalstu valdībā.

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrs Edmunds Sprūdžs uzsver, ka ir grūti runāt par uzticību valsts pārvadei, ja iedzīvotājiem valsts pārvaldes pakalpojuma saņemšana nav vienkārša un ātra – izziņas, saskaņojuma vai jebkuras citas dokumentācijas kārtošana ir savdabīga „futbola spēle” un viņu sūta no viena kabineta uz otru. „Ērtu pakalpojumu nodrošināšanā saviem iedzīvotājiem valsts diemžēl vairumā gadījumu nerāda priekšzīmi,” atzīst ministrs.

Lai sasniegtu koncepcijā izvirzītos mērķus, rīcība plānota vairākos virzienos, no kuriem svarīgākie ir trīs: vienota normatīvā ietvara radīšana, pakalpojumu elektronizācija un vienota klientu apkalpošanas centru tīkla izveide.

Darbus plānots darīt pakāpeniski – šogad veicot sagatavošanas darbus, 2014. gadā īstenojot pilotprojektu. Izvērtējot pilotprojekta rezultātus, iecerēts precizēt koncepcijas tālākas ieviešanas plānus, lai ar 2016. gadu varētu uzsākt vienotā valsts klientu apkalpošanas centru tīkla darbību pilnā apjomā visā Latvijas teritorijā.