0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

VISI RAKSTIStājušies spēkā noteikumi, kas mēģina "ielikt rāmjos" velorikšu pārvietošanos Rīgā

Stājušies spēkā noteikumi, kas mēģina “ielikt rāmjos” velorikšu pārvietošanos Rīgā

Velorikšu pārvietošanās Rīgas centrā kļuvusi krietni ierobežotāka un velorikšām ir jāizpilda dažādas prasības, lai drīkstētu veikt šo biznesu – to paredz 12. septembrī stājušies spēkā 2012. gada 14.augusta  Rīgas domes saistošie noteikumi Nr.183 "Speciāli pasažieru pārvadāšanai izgatavoto velosipēdu, kas paredzēti komercpakalpojumu sniegšanai, izmantošanas noteikumi Rīgas pilsētā", kas regulē pasažieru velosipēdu izmantošanas noteikumus galvaspilsētā. Jaunie noteikumi stingri reglamentē vietas, kur velorikšas drīkst pārvietoties. Turpmāk velorikšām būs jābrauc tikai pa iepriekš saskaņotiem maršrutiem noteiktās ielās, nevis kur pagadās. Velorikšu maršrutos būs aizliegts iekļaut centra dzīvākās satiksmes ielas - Aleksandra Čaka ielu, Brīvības ielu, Eksporta ielu, Hanzas ielu, Krišjāņa Barona ielu, Krišjāņa Valdemāra…


Lai turpinātu lasīt šo rakstu,
nepieciešams iegādāties abonementu

9 € / mēnesī*

Pirmās 15 dienas bez maksas

Abonēt

*Abonements tiek atjaunots automātiski, līdz izvēlaties to pārtraukt
 Esi BilancePLZ abonents?
Pieslēgties

Pierakstīties
Paziņot par
0 Komentāri
Iekļautās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
Velorikšu pārvietošanās Rīgas centrā kļuvusi krietni ierobežotāka un velorikšām ir jāizpilda dažādas prasības, lai drīkstētu veikt šo biznesu – to paredz 12. septembrī stājušies spēkā 2012. gada 14.augusta  Rīgas domes saistošie noteikumi Nr.183 "Speciāli pasažieru pārvadāšanai izgatavoto velosipēdu, kas paredzēti komercpakalpojumu sniegšanai, izmantošanas noteikumi Rīgas pilsētā", kas regulē pasažieru velosipēdu izmantošanas noteikumus galvaspilsētā. Jaunie noteikumi stingri reglamentē vietas, kur velorikšas drīkst pārvietoties. Turpmāk velorikšām būs jābrauc tikai pa iepriekš saskaņotiem maršrutiem noteiktās ielās, nevis kur pagadās. Velorikšu maršrutos būs aizliegts iekļaut centra dzīvākās satiksmes ielas - Aleksandra Čaka ielu, Brīvības ielu, Eksporta ielu, Hanzas ielu, Krišjāņa Barona ielu, Krišjāņa Valdemāra ielu, Marijas ielu, Pulkveža Brieža ielu, Satekles ielu, 11.novembra krastmalu un 13.janvāra ielu. Nakts laikā (no plkst. 21.00 līdz sešiem rītā) ierobežojumi ir mazāki, kad velorikšām ļauts pārvietoties pa lielāko daļu centra teritorijas. Tāpat velorikšas, saskaņā ar jaunajiem noteikumiem, drīkst bez ierobežojumiem braukt arī pa parkiem un dzīvojamajām zonām. Par velorikšu nevarēs strādāt kurš katrs – pasažieru velosipēda vadītajam būs jābūt vismaz 18 gadus vecam un saņēmušam velosipēda vadītāja apliecību. Tāpat noteikumos reglamentētas dažādas tehniskās prasības, kas nosaka, ar ko jābūt aprīkotam pasažieru velosipēdam (drošības jostas, gaismas virzienrādītāji, aptieciņa, u.c.), kā arī prasība par velosipēda vadītāja civiltiesiskās atbildības apdrošināšanu par trešajām personām nodarītajiem zaudējumiem ar atbildības limitu līdz 200 000 latu gadā. Par noteikumu neievērošanu paredzētie sodi velosipēdu pakalpojuma sniedzējam vai velosipēda vadītājam var būt no 10 līdz 250 latiem.

Pareizrakstības kļūdas ziņojums

Redaktoriem tiks nosūtīts šāds teksts: