0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

VISI RAKSTIPrecizē ierobežojumus autoceļu aizsargjoslās

Precizē ierobežojumus autoceļu aizsargjoslās

Satiksmes ministrija (SM) rosina aizliegt jaunu ēku būvniecību valsts autoceļu aizsargjoslās, lai nodrošinātu no apbūves brīvu joslu, kas nepieciešama ielu un autoceļu rekonstrukcijai, informē Ilze Svikliņa, Satiksmes ministrijas Sabiedrisko attiecību speciāliste. Tāpat būs aizliegts esošās nedzīvojamās būves rekonstruēt par dzīvojamām ēkām. Ar autoceļa īpašnieka atļauju būs iespējams būvēt tikai tādas ēkas, kas nodrošina pakalpojumu sniegšanu autoceļu lietotājiem, piemēram, restorānus, kafejnīcas, kempingus, degvielas uzpildes stacijas u.c. „Papildinot aizliegumus būvēt aizsargjoslās un atrunājot atļautās darbības, tiks mazināta likuma normu interpretācijas vai pārprašanas iespēja. Tas, savukārt, nodrošina maksimālu šo normu ievērošanu un veicina autoceļa pārredzamību un satiksmes drošību”, norāda satiksmes ministrs Uldis Augulis. To…


Lai turpinātu lasīt šo rakstu,
nepieciešams iegādāties abonementu

12 € / mēnesī *

Pirmās 30 dienas tikai par 1€

ABONĒT

* Atjaunojas automātiski, vari pārtraukt jebkurā brīdī!

 Jau ir BilancePLZ abonements?
Pieslēdzies

Pierakstīties
Paziņot par
0 Komentāri
Iekļautās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
Satiksmes ministrija (SM) rosina aizliegt jaunu ēku būvniecību valsts autoceļu aizsargjoslās, lai nodrošinātu no apbūves brīvu joslu, kas nepieciešama ielu un autoceļu rekonstrukcijai, informē Ilze Svikliņa, Satiksmes ministrijas Sabiedrisko attiecību speciāliste. Tāpat būs aizliegts esošās nedzīvojamās būves rekonstruēt par dzīvojamām ēkām. Ar autoceļa īpašnieka atļauju būs iespējams būvēt tikai tādas ēkas, kas nodrošina pakalpojumu sniegšanu autoceļu lietotājiem, piemēram, restorānus, kafejnīcas, kempingus, degvielas uzpildes stacijas u.c. „Papildinot aizliegumus būvēt aizsargjoslās un atrunājot atļautās darbības, tiks mazināta likuma normu interpretācijas vai pārprašanas iespēja. Tas, savukārt, nodrošina maksimālu šo normu ievērošanu un veicina autoceļa pārredzamību un satiksmes drošību”, norāda satiksmes ministrs Uldis Augulis. To paredz SM izstrādātie grozījumi „Aizsargjoslu likumā”, ko  26.jūlijā apstiprināja valdība. Par tiem vēl lems Saeima. Pašlaik aizsargjoslās gar valsts autoceļiem aizliegts veikt būvniecības un derīgo izrakteņu ieguves darbus. Tāpat bez saskaņošanas ar autoceļa īpašnieku 30 metru joslā no ceļa malas aizliegts cirst kokus un izvietot kokmateriālu krautuves, kā arī ieaudzēt mežu. Aizsargjoslas gar autoceļiem nepieciešamas, lai nepieciešamības gadījumā varētu veikt ceļu rekonstrukciju, un to platums gar valsts galvenajiem autoceļiem no ceļa ass uz katru pusi ir 100 metri, gar valsts reģionālajiem – 60 metri, bet gar valsts vietējiem vai pašvaldību – 30 metri.