0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

VISI RAKSTIVērtēs uzņēmēju, valsts un pašvaldību iestāžu sniegtos e-pakalpojumus

Vērtēs uzņēmēju, valsts un pašvaldību iestāžu sniegtos e-pakalpojumus

Lai veicinātu elektronisko pakalpojumu attīstību Latvijā, kampaņas "Uzslavē labu servisu!" ietvaros Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācija (LIKTA) jau otro gadu novērtēs Latvijas uzņēmumu un iestāžu sniegtos e-pakalpojumos. Kampaņas "Uzslavē labu servisu!" ietvaros LIKTA e-pakalpojumus vērtēs četrās kategorijās: "Sabiedrībai draudzīgākais uzņēmums e-pakalpojumos" (B2C); "Biznesam draudzīgākais uzņēmums e-pakalpojumos" (B2B);  "Sabiedrībai draudzīgākā valsts vai pašvaldību iestāde e-pakalpojumos"; "Uzņēmumiem draudzīgākā valsts vai pašvaldību iestāde e-pakalpojumos". Vērtējot uzņēmumu, valsts un pašvaldību iestāžu sniegtos elektroniskos pakalpojumus, tik vērtēts piedāvāto e-pakalpojumu izmantošanas ērtums, nepieciešamais laika un resursu patēriņš, ko prasa e-pakalpojumu izmantošana, kā arī savstarpējā integrācija ar citiem pakalpojumiem un elektroniskajiem risinājumiem, piemēram, interneta vietnēm, sociālajiem…


Lai turpinātu lasīt šo rakstu,
nepieciešams iegādāties abonementu

9 € / mēnesī*

Pirmās 15 dienas bez maksas

Abonēt

*Abonements tiek atjaunots automātiski, līdz izvēlaties to pārtraukt
 Esi BilancePLZ abonents?
Pieslēgties

Pierakstīties
Paziņot par
0 Komentāri
Iekļautās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
Lai veicinātu elektronisko pakalpojumu attīstību Latvijā, kampaņas "Uzslavē labu servisu!" ietvaros Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācija (LIKTA) jau otro gadu novērtēs Latvijas uzņēmumu un iestāžu sniegtos e-pakalpojumos. Kampaņas "Uzslavē labu servisu!" ietvaros LIKTA e-pakalpojumus vērtēs četrās kategorijās:
  1. "Sabiedrībai draudzīgākais uzņēmums e-pakalpojumos" (B2C);
  2. "Biznesam draudzīgākais uzņēmums e-pakalpojumos" (B2B);
  3.  "Sabiedrībai draudzīgākā valsts vai pašvaldību iestāde e-pakalpojumos";
  4. "Uzņēmumiem draudzīgākā valsts vai pašvaldību iestāde e-pakalpojumos".
Vērtējot uzņēmumu, valsts un pašvaldību iestāžu sniegtos elektroniskos pakalpojumus, tik vērtēts piedāvāto e-pakalpojumu izmantošanas ērtums, nepieciešamais laika un resursu patēriņš, ko prasa e-pakalpojumu izmantošana, kā arī savstarpējā integrācija ar citiem pakalpojumiem un elektroniskajiem risinājumiem, piemēram, interneta vietnēm, sociālajiem tīkliem u.c. Tāpat tiks aplūkots sniegto e-pakalpojumu skaits, dažādība un nodrošinātā funkcionalitāte, kā arī ekonomiskais ieguvums - laika, finanšu un resursu ekonomija, ko iegūst lietotājs, izmantojot e-pakalpojumus. Kampaņā "Uzslavē labu servisu!" var iesaistīties jebkurš uzņēmums vai jebkura valsts un pašvaldību iestāde. Pieteikšanās notiek līdz 15.februārim, nosūtot pieteikuma anketu, ko var atrast mājas lapā www.uzslave.lv. Latvijas uzņēmumi un iestādes, kas sniedz izcilu klientu servisu, ko atzinīgi novērtējusi sabiedrība un eksperti, tiks noskaidroti 12.aprīlī.

Pareizrakstības kļūdas ziņojums

Redaktoriem tiks nosūtīts šāds teksts: