0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

PERSONĀLSVSAA informē klientus, kuri pensijas un pabalstus saņēma AS „PNB Banka”

VSAA informē klientus, kuri pensijas un pabalstus saņēma AS „PNB Banka”

Kas jādara, lai saņemtu no PNB konta neizņemtu VSAA maksājumu Ja AS “PNB Banka” bankas kontā ir palikušas neizņemtas pensijas vai pabalsti, sākot no 22.augusta tos izmaksās AS „Citadele banka”. Bijušajiem PNB bankas klientiem, kam jau ir konts Citadeles bankā, PNB bankas kontā palikusī nauda tiks automātiski pārskaitīta uz viņu Citadeles bankas kontu 22.augustā. Šajā Citadeles bankas kontā tiks ieskaitīta arī pensija vai pabalsts par turpmāko periodu. Tie bijušie PNB bankas klienti, kuriem nav konta Citadeles bankā, no 22.augusta var doties uz noteiktām PNB bankas filiālēm, līdzi ņemot pasi vai ID karti. Tur tiks atvērts konts Citadeles bankā, kurā automātiski tiks ieskaitīta PNB…


Lai turpinātu lasīt šo rakstu,
nepieciešams iegādāties abonementu

9 € / mēnesī*

Pirmās 15 dienas bez maksas

Abonēt

*Abonements tiek atjaunots automātiski, līdz izvēlaties to pārtraukt
 Esi BilancePLZ abonents?
Pieslēgties

Pierakstīties
Paziņot par
0 Komentāri
Iekļautās atsauksmes
Skatīt visus komentārus

Kas jādara, lai saņemtu no PNB konta neizņemtu VSAA maksājumu

Ja AS “PNB Banka” bankas kontā ir palikušas neizņemtas pensijas vai pabalsti, sākot no 22.augusta tos izmaksās AS „Citadele banka”.

Bijušajiem PNB bankas klientiem, kam jau ir konts Citadeles bankā, PNB bankas kontā palikusī nauda tiks automātiski pārskaitīta uz viņu Citadeles bankas kontu 22.augustā. Šajā Citadeles bankas kontā tiks ieskaitīta arī pensija vai pabalsts par turpmāko periodu.

Tie bijušie PNB bankas klienti, kuriem nav konta Citadeles bankā, no 22.augusta var doties uz noteiktām PNB bankas filiālēm, līdzi ņemot pasi vai ID karti. Tur tiks atvērts konts Citadeles bankā, kurā automātiski tiks ieskaitīta PNB bankas kontā palikusi nesaņemtā pensija vai pabalsts. Citadeles bankas internetbanka būs pieejama uzreiz pēc konta atvēršanas. Norēķinu karte tiks nosūtīta pa pastu 2 darba dienu laikā, un turpmāk to varēs izmantot norēķiniem un skaidras naudas izņemšanai.

Kas bijušajiem PNB klientiem ir jādara, lai pensiju vai pabalstu saņemtu turpmāk

Tiem klientiem, kuriem nav Citadeles bankas konta, ir jāiesniedz iesniegums, norādot jauno kredītiestādes vai Pasta norēķinu sistēmas (PNS) kontu.

Iesniegumu varēs iesniegt vienlaicīgi ar konta atvēršanu Citadeles bankā, kas iesniegumu nodos tālāk VSAA.

Iesniegumus var arī iesniegt klātienē jebkurā VSAA nodaļā, vienotajos valsts un pašvaldību klientu apkalpošanas centros, nosūtīt elektroniski, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu, uz e-pastu edoc@vsaa.gov.lv vai iesniegt, izmantojot e-pakalpojumu portālā www.latvija.lv Iesniegums iestādei.

Pēc iesnieguma saņemšanas, ja šomēnes vēl bija gaidāma pensija vai pabalsts no VSAA, izmaksu uz jauno kontu VSAA nodrošinās 3 darba dienu laikā.

Pensiju saņēmēji var izmantot iespēju saņemt VSAA maksājumu ar piegādi dzīvesvietā. Pirms to izvēlēties, ieteicams konsultēties VSAA nodaļā par pakalpojuma cenu un piegādes datumu konkrētajā adresē.

VSAA sadarbībā ar Finanšu un kapitāla komisiju un Citadeles banku nodrošinās, ka netiek aizkavēta pensiju un pabalstu izmaksa bijušajiem PNB bankas klientiem, kas nebūs paspējuši atvērt jaunu bankas kontu. Ja nebūs saņemts paša pensijas vai pabalsta saņēmēja iesniegums par jauno kontu, tad turpmākos 6 mēnešus VSAA šiem klientiem pensijas vai pabalstus pārskaitīs uz Citadeles bankā atvērtu kontu.

Ja šo 6 mēnešu laikā netiks saņemts paša VSAA klienta iesniegums par turpmāko VSAA pakalpojumu izmaksu, izmaksa tiks pārtraukta līdz šādā iesnieguma saņemšanai.

Pareizrakstības kļūdas ziņojums

Redaktoriem tiks nosūtīts šāds teksts: