Kā rīkoties, ja prece atvesta, bet nav noformēti visi attaisnojuma dokumentam nepieciešamie rekvizīti?
Jautājums: Kā rīkoties, ja prece jau atvesta, bet nav noformēti visi attaisnojuma dokumentam nepieciešamie rekvizīti? Atbildi sniedz Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu pārvaldes Nodokļu un nodevu grāmatvedības metodikas daļas Metodikas nodaļas vadītāja Dina Kucina: Protams, situācijas mēdz gadīties dažādas, un arī mēs tām pieejam, izvērtējot katra gadījuma specifiku. Vispārēji skatoties, normatīvie akti (Ministru kabineta 2003.gada 21.oktobra noteikumu Nr.585 “Noteikumi par grāmatvedības kārtošanu un organizāciju” 41.punkts) paredz, ka grāmatvedības organizācijas dokumentos nosaka kārtību, kādā uzņēmums organizē attaisnojuma dokumentu apgrozību un kārto grāmatvedības reģistrus. Tāpat grāmatvedības organizācijas dokumentos ir jānosaka kārtība, kā grāmatvedības reģistros tiek uzrādīta uzņēmuma manta, kuras iegādi neapliecina ārējs attaisnojuma dokuments…
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu
BilancePLZ ar 7 dienu izmēģinājumu par 1€
- Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 1 lietotājam
- E-žurnāls BILANCE
- Iekļauts juridisko padomu saturs
- 7 dienu izmēģinājums tikai par 1€ (ar automātisku turpināšanu)
BILANCE internetā
+ BilancePLZ
- Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 3 lietotājiem
- E-žurnāls BILANCE
- Iekļauts juridisko padomu saturs
- Dāvanā 100+ semināru videotēka vairāk nekā 5000 € vērtībā!
Jau ir abonements? Pieslēdzies |