VISI RAKSTIApkopota statistika par padziļinātās sadarbības programmas dalībniekiem
Apkopota statistika par padziļinātās sadarbības programmas dalībniekiem
Valsts ieņēmumu dienests
Padziļinātās sadarbības programmā iekļauti 3 976 uzņēmumi, kas pagājušajā gadā iemaksājuši 15 % no visiem kopbudžeta ieņēmumiem, informē Valsts ieņēmumu dienests (VID). Lai veicinātu ciešāku un efektīvāku sadarbību starp nodokļu maksātāju un valsts pārvaldi, šī gada sākumā tika pilnveidota Padziļinātās sadarbības programma. Šobrīd tajā iekļauti jau 3 976 nodokļu maksātāji, no kuriem bronzas līmenī ir 3 522 dalībnieki, sudraba līmenī - 325, bet zelta – jau 129 uzņēmumi. Daudzi Padziļinātās sadarbības programmas dalībnieku arī pauduši pārliecinošu atbalstu godīgai konkurencei un labprātīgai nodokļu saistību izpildei, nodrošinot ikmēneša papildu balvas Čeku loterijas uzvarētājiem. Raugoties valsts budžeta kontekstā, 2018.gadā Padziļinātās sadarbības programmas zelta…
Lai turpinātu lasīt šo rakstu,
nepieciešams iegādāties abonementu
Padziļinātās sadarbības programmā iekļauti 3 976 uzņēmumi, kas pagājušajā gadā iemaksājuši 15 % no visiem kopbudžeta ieņēmumiem, informē Valsts ieņēmumu dienests (VID).
Lai veicinātu ciešāku un efektīvāku sadarbību starp nodokļu maksātāju un valsts pārvaldi, šī gada sākumā tika pilnveidota Padziļinātās sadarbības programma. Šobrīd tajā iekļauti jau 3 976 nodokļu maksātāji, no kuriem bronzas līmenī ir 3 522 dalībnieki, sudraba līmenī - 325, bet zelta – jau 129 uzņēmumi. Daudzi Padziļinātās sadarbības programmas dalībnieku arī pauduši pārliecinošu atbalstu godīgai konkurencei un labprātīgai nodokļu saistību izpildei, nodrošinot ikmēneša papildu balvas Čeku loterijas uzvarētājiem.
Raugoties valsts budžeta kontekstā, 2018.gadā Padziļinātās sadarbības programmas zelta līmeņa dalībnieki valsts budžetā iemaksāja 1 397 milj. EUR, sudraba līmeņa dalībnieki- 1 561 milj. EUR un bronzas līmeņa dalībnieki – 1 339 milj. EUR. Salīdzinot nodokļu iemaksas pēc nodokļu veidiem, līderpozīcijas gan 2017., gan 2018.gadā ir pievienotās vērtības nodokļa (PVN) iemaksām (2017.g. – 1 318 milj. EUR , 2018.g.- 1 309 milj. EUR).
Tieši sudraba līmenī esošie uzņēmumi ir veikuši vislielākās iemaksas valsts budžetā jeb 31,2% no kopējām nodokļu iemaksām.
Starp desmit biežāk sastopamajiem programmas dalībnieku saimnieciskās pamatdarbības veidiem līderpozīcijās ir tautsaimniecības sektors - vairumtirdzniecība, izņemot automobiļus un motociklus (36 %), kam seko mazumtirdzniecība ar 10 % un veselības aizsardzība un operācijas ar nekustamo īpašumu ar 9%.
Vislielākais Padziļinātās sadarbības programmas dalībnieku īpatsvars ir Rīgas reģionā - 82 % no visiem programmā iekļautajiem uzņēmumiem jeb 3 254 programmas dalībnieki, savukārt vismazākais programmas dalībnieku skaits ir Latgales reģionā - 2 % no visiem PSP iekļautajiem uzņēmumiem jeb 84 uzņēmumi.
Lai gan lielākais skaits, proti, 7 058 amatpersonas jeb 81% uzņēmumu amatpersonu ir no Latvijas, tomēr ir arī pietiekami ievērojams citvalstu amatpersonu skaits, piemēram, 300 uzņēmumu amatpersonas jeb 3,4% ir no Lietuvas, bet 254 amatpersonas jeb 2,9% - no Igaunijas. Mazākais uzņēmumu amatpersonu skaits jeb 91 amatpersona ir no Lielbritānijas.
Kopš šī gada 1. janvāra Padziļinātās programmas dalībnieki atkarībā no to darbības apjoma tiek grupēti trijos līmeņos – zelta, sudraba un bronzas. Šobrīd programmas dalībniekiem ir pieejamas dažādas VID sniegtās priekšrocības atkarībā no tā, kurā līmenī uzņēmums iekļauts, taču programmu plānots attīstīt un nākotnē dažādas priekšrocības tās dalībniekiem varētu piedāvāt arī citas valsts iestādes. Lai pretendētu uz dalību programmā, visi komersanti tiek vērtēti pēc vienotiem (kopumā 15) kritērijiem, Papildus kritēriji tiek piemēroti grupēšanai, kas katram līmenim ir atšķirīgi. Dalībnieku atbilstību dalībai programmā VID vērtē reizi ceturksnī. Jauni dalībnieki programmā tiks iekļauti katru gadu no 1. janvāra. Lai programmas dalībnieks kvalificētos augstākā līmenī, pavadāmais laiks bronzas līmenī ir vismaz viens gads, bet sudraba līmenī – vismaz divi gadi. Programmas dalībnieki, vērtēšanas kritēriji, priekšrocības un cita informācija pieejama VID tīmekļa vietnes sadaļā “Padziļinātās sadarbības programma”.
wpDiscuz
Abonē portālu tikai par €12 / mēnesī Pirmās 30 dienas tikai par 1 €
Mēs izmantojam nepieciešamās sīkdatnes, lai analizētu apmeklējuma plūsmu un nodrošinātu savu interneta resursu pieejamību. Mēs analizējam, kā lietotāji izmanto mūsu interneta resursus un dalāmies ar datiem ar sociālo tīklu, reklāmas un datu analītikas partneriem, kas var izmantot šo informāciju, sniedzot savus pakalpojumus.Lasīt vairāk ...
Turpinot lietot mūsu tīmekļa vietni, jūs apstiprināt mūsu sīkdatnes. Apstiprināt visas
Ja vēlaties mainīt savus sīkdatņu iestatījumus, klikšķiniet uz PERSONALIZĒT, lai sniegtu kontrolētu piekrišanu.
Sīkdatnes
Šī tīmekļa vietne izmanto sīkfailus
Sīkfaili ir mazi teksta faili, ko var izmantot tīmekļa vietnēs, lai lietotāja pieredzi padarītu efektīvāku.
Likums nosaka, ka mēs varam saglabāt sīkfailus jūsu ierīcē, ja tie ir pilnīgi nepieciešams šīs vietnes darbībai. Citu veidu sīkfailiem ir nepieciešama jūsu atļauja.
Šī vietne izmanto dažādu veidu sīkdatnes. Daži sīkfaili tiek izvietoti pēc trešās puses pakalpojumiem, kas parādās mūsu lapās.
Jūs varat jebkurā laikā mainīt vai atsaukt savu piekrišanu, izmantojot mūsu tīmekļa vietnes sadaļu Sīkdatņu deklarēšana.
Personas datu apstrādes politikā varat uzzināt, kas mēs esam, kā jūs varat ar mums sazināties un kā mēs apstrādājam personas datus.
Jūsu piekrišana attiecas uz šādām jomām: www.plz.lv
Nepieciešamie sīkfaili palīdz padarīt tīmekļa vietni par izmantojamu, nodrošinot pamata funkcijas, piemēram, lappuses navigāciju un piekļuvi drošām vietām tīmekļa vietnē. Tīmekļa vietne bez šiem sīkfailiem nevar pareizi funkcionēt.
Statistikas sīkfaili palīdz tīmekļa vietņu īpašniekiem izprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar tīmekļa vietnēm, vācot un anonīmi pārskatot informāciju.
Mārketinga sīkfaili tiek izmantoti, lai sekotu līdzi apmeklētājiem tīmekļa vietnēs. Nolūks ir parādīt atbilstošas un atsevišķus lietotājus interesējošas reklāmas, tādējādi tās ir daudz izdevīgākas izdevējiem un trešo personu reklāmdevējiem.