Valdība konceptuāli atbalsta elektroniskās dokumentu pārvaldības sistēmas ieviešanu valsts pārvaldē no 2017.gada 1.septembra
Otrdien, 2015. gada 3.novembrī, valdība konceptuāli atbalstīja Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas priekšlikumu "Par Publiskās pārvaldes dokumentu pārvaldības sistēmu integrācijas vides darbību un visaptverošu ieviešanu valsts pārvaldē" no 2017. gada 1.septembra. DIV savieno iestāžu dokumentu vadības un lietvedības sistēmas, nodrošinot ātru, automatizējamu un garantētu elektronisko dokumentu pārsūtīšanu starp iestādēm. Šobrīd DIV jau izmanto vai tuvākā laikā sāks izmantot 29 valsts iestādes un 38 pašvaldības. Tā ir izveidota Valsts reģionālās attīstības aģentūras vadītā Eiropas Reģionālā attīstības fonda (ERAF) projekta ietvaros. DIV izmantošana sniedz iestādēm vairākus būtiskus ieguvumus, tai skaitā, lietvedības procesu automatizācijas iespējas, tādējādi paātrinot dokumentu apriti un atvieglojot lietvežu…
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu
BilancePLZ ar 7 dienu izmēģinājumu par 1€
- Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 1 lietotājam
- E-žurnāls BILANCE
- Iekļauts juridisko padomu saturs
- 7 dienu izmēģinājums tikai par 1€ (ar automātisku turpināšanu)
BILANCE internetā
+ BilancePLZ
- Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 3 lietotājiem
- E-žurnāls BILANCE
- Iekļauts juridisko padomu saturs
- Dāvanā 100+ semināru videotēka vairāk nekā 5000 € vērtībā!
Jau ir abonements? Pieslēdzies |