0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

TIESĪBASApmierināta SIA "Lāči" prasība, liedzot izmantot preču zīmi "Lāču ģimene" ārvalstu uzņēmumam

Apmierināta SIA “Lāči” prasība, liedzot izmantot preču zīmi “Lāču ģimene” ārvalstu uzņēmumam

Rūpnieciskā īpašuma apelācijas padome (turpmāk - Apelācijas padome) izskatīja uzņēmuma - maizes ceptuves "Lāči" iebildumu par SIA "Pobeda Confectionary" iesniegto preču zīmes "Lāču ģimene" reģistrēšanu 2017.gadā Latvijas Patentu valdē. Apelācijas padome, uzklausot abu pušu argumentāciju, lēma par labu SIA "Lāči", noraidot otra uzņēmuma mēģinājumu darboties Latvijā līdzīgā segmentā ar iepriekšminēto preču zīmi. SIA "Lāči" uzsvēra, ka uzņēmuma darbošanās ar Lāču vārdu Latvijā ir pierādāma jau 25 gadu garumā un preču zīme izmantota gan ražotāja, gan produkcijas nosaukumos. Tirdzniecības dati lielākajos veikalu tīklos, augstā atpazīstamība un publiski pieejamie izcilas reputācijas rādītāji ir neapšaubāms sabiedrības vērtējums un vienlaikus uzņēmuma kapitāls, kas veido…


Lai turpinātu lasīt šo rakstu,
nepieciešams iegādāties abonementu

12 € / mēnesī *

Pirmās 30 dienas tikai par 1€

ABONĒT

* Atjaunojas automātiski, vari pārtraukt jebkurā brīdī!

 Jau ir BilancePLZ abonements?
Pieslēdzies

Pierakstīties
Paziņot par
0 Komentāri
Iekļautās atsauksmes
Skatīt visus komentārus

Rūpnieciskā īpašuma apelācijas padome (turpmāk - Apelācijas padome) izskatīja uzņēmuma - maizes ceptuves "Lāči" iebildumu par SIA "Pobeda Confectionary" iesniegto preču zīmes "Lāču ģimene" reģistrēšanu 2017.gadā Latvijas Patentu valdē. Apelācijas padome, uzklausot abu pušu argumentāciju, lēma par labu SIA "Lāči", noraidot otra uzņēmuma mēģinājumu darboties Latvijā līdzīgā segmentā ar iepriekšminēto preču zīmi.

SIA "Lāči" uzsvēra, ka uzņēmuma darbošanās ar Lāču vārdu Latvijā ir pierādāma jau 25 gadu garumā un preču zīme izmantota gan ražotāja, gan produkcijas nosaukumos. Tirdzniecības dati lielākajos veikalu tīklos, augstā atpazīstamība un publiski pieejamie izcilas reputācijas rādītāji ir neapšaubāms sabiedrības vērtējums un vienlaikus uzņēmuma kapitāls, kas veido arī zīmola vērtību, prestižu un unikalitāti. Diemžēl tas neizslēdz arī iespēju citiem ražotājiem izmantot jau nostiprinātu tēlu, kas rada pozitīvas asociācijas, kaut vai lai izveidotu sasaisti ar savu produkciju tikai uz vārdiskas līdzības pamata vien.

Normunds Skauģis, "Lāču" ceptuves saimnieks: "Esmu gandarīts par šādu Apelācijas padomes lēmumu. Nav pieļaujams, ka augstas reputācijas zīmolu, kurā esam turpat jau 25 gadus ieguldījuši lielu darbu, varētu izmantot citi uzņēmumi ātras peļņas gūšanai. "Lāču" labais vārds un produkcijas kvalitāte Latvijas iedzīvotājiem ir lieliski zināma, tādēļ jārēķinās, ka vēl kāds ienācējs tirgū var mēģināt gūt no tā labumu. Uzskatu, ka Latvijas ražotājiem ir jābūt gataviem aizstāvēt savu vārdu, darbu un veiktos ieguldījumus un mēs to arī darīsim."