BEZMAKSAS RAKSTI
BEZMAKSAS RAKSTI
Uzņēmuma darbības novērtēšana
UZŅĒMUMA DARBĪBAS NOVĒRTĒŠANA
Harvard Business Review on
Autoru kolektīvs
Asa konkurence prasa arī metodes, ar kurām izvērtēt uzņēmuma darbības efektivitāti.
Grāmatu sērijas Harvard Business Review on izdevumā biznesa profesionāļi dod padomus, kādas izmaksu uzskaites [...]
Biznesa atveseļošana
BIZNESA ATVESEĻOŠANA
Harward Business Review on
Autoru kolektīvs
Gan jaunajiem, gan pieredzējušiem uzņēmējiem Latvijā šābrīža ekonomiskajā situācijā, kad jāizšķiras – mainīties vai bankrotēt, ir svarīgi izvērtēt biznesa iespējas un apzināties veiksmes [...]
Darba laika pilnvērtīga izmantošana
DARBA LAIKA PILNVĒRTĪGA IZMANTOŠANA
Harvard Business Review on
Autoru kolektīvs
Dokumentu kalni, neatbildēti e-pasti, telefonzvani nelaikā, neplānotas tikšanās, kas aizkavē iesākto, darbs līdz pusnaktij un pieaugošs stress – visai bieži šīs situācijas vadītājam liek [...]
Prasme pārliecināt
PRASME PĀRLIECINĀT
Harvard Business Review on
Autoru kolektīvs
Laba un efektīva darba garants uzņēmumā ir vadītāja prasme motivēt un pārliecināt gan savus darbiniekus, gan citus speciālistus, kas nav viņa pakļautībā, taču ir iesaistīti mērķu [...]
Mārketings
MĀRKETINGS
Harvard Business Review on
Autoru kolektīvs
Kāda mārketinga programma sekmētu arvien lielāku uzņēmuma peļņu?
No atšķirīgiem skatu punktiem, apskatot gan globālu zīmolvedību, gan baumu vadīšanu, mārketingu uzlūko un vērtīgus padomus dažādu nozaru mārketinga [...]
Stratēģijas atjaunošana
STRATĒĢIJAS ATJAUNOŠANA
Harvard Business Review on
Autoru kolektīvs
Mainīgajā biznesa vidē pat tiem līderiem, kuru stratēģijas vienmēr vainagojušās panākumiem, ik pa laikam nākas atzīt, ka agrāk veiksmīgās stratēģijas vairs nav tik efektīvas – tās noveco un neatbilst [...]
Ārējā riska vadība
ĀRĒJĀ RISKA VADĪBA
Harvard Business Review on
Autoru kolektīvs
Bizness šodien darbojas nenoteiktības apstākļos, kādi nav piedzīvoti iepriekš. Jo lielāka nenoteiktība, jo daudzveidīgāki ir draudi jūsu uzņēmumam. Lai vadītu ārējos riskus, jums nepieciešams izvēlēties [...]
Pārdošana
PĀRDOŠANA
Harvard Business Review on
Autoru kolektīvs
Ikvienam uzņēmumam ir jāpārdod savas preces vai pakalpojumi, lai izdzīvotu. Gan tad, ja ir jāslēdz darījumi ar plaša patēriņa tirgus klientiem, gan tad, ja runa ir par individuālajiem pircējiem, gan tad, ja darījumos [...]
Karjeras veidošana grūtos laikos
KARJERAS VEIDOŠANA GRŪTOS LAIKOS
Harvard Business Review on
Autoru kolektīvs
Arī karjerā, sastopoties ar jauniem apstākļiem, kas ienes lielas un ekonomiski sarežģītas pārmaiņas un rada zaudējumus, pamatīgi “sašūpojot pamatu zem kājām”, gan vadītājiem, gan padotajiem der [...]
Sadarbība uzņēmumā
SADARBĪBA UZŅĒMUMĀ
Harvard Business Review on
Autoru kolektīvs
Lai izturētu konkurenci, visai bieži uzņēmumam ir jārīkojas efektīvi un jārealizē oriģinālas idejas, jārada jauni un sarežģīti produkti un līdz šim nebijušu pakalpojumu komplekti. Tas savukārt prasa lielu, [...]
Karjeras veidošana
KARJERAS VEIDOŠANA
Sarunas ar pasaules biznesa līderiem
Lessons Learned
Autoru kolektīvs
Kāpjot pa karjeras kāpnēm, vadītājs nonāk dažādās situācijās. Un ir jāizvēlas – izpatikt šefam vai nezaudēt godprātību, apzināties teiktā nozīmīgumu vai nesatraukties par to, kā [...]
Vadītājs kā paraugs
VADĪTĀJS KĀ PARAUGS
Sarunas ar pasaules biznesa līderiem
Lessons Learned
Autoru kolektīvs
Kļūstot par vadītāju, cilvēks automātiski nav “Dieva dāvana” uzņēmumam. Ko īsti kolektīvs un sabiedrība kopumā sagaida no vadītājiem?
Šajā grāmatu sērijas Lessons Learned [...]
Pārmaiņas
PĀRMAIŅAS
Sarunas ar pasaules biznesa līderiem
Lessons Learned
Autoru kolektīvs
Mainoties biznesa videi, pārmaiņas nepieciešamas arī uzņēmumā, un tās jārealizē, iekams “vilciens nav aizgājis”. Šādā situācijā vadītājiem jāzina, kā pareizi uzrunāt savu komandu un [...]
Konflikti un to risināšana
KONFLIKTI UN TO RISINĀŠANA
Sarunas ar pasaules biznesa līderiem
Lessons Learned
Autoru kolektīvs
Arī biznesā nereti rodas konflikti. Kā vadītājam tos risināt? Ar humoru atbruņojot pretinieku vai “eleganti” atriebjoties? Ar „karstām” emocijām vai bezkaislīgiem faktiem? [...]
Darījumu slēgšana
DARĪJUMU SLĒGŠANA
Sarunas ar pasaules biznesa līderiem
Lessons Learned
Autoru kolektīvs
Vieniem biznesā tiek “lielais loms”, bet citi tikai ar grūtībām noķer pa “sīkai zivtiņai”.
Vai labs darījums tiešām ir liela riska vērts? Ko vēlas zināt klients? Kas un kā [...]
Pieņemšana un atlaišana
PIEŅEMŠANA UN ATLAIŠANA
Sarunas ar pasaules biznesa līderiem
Lessons Learned
Autoru kolektīvs
Jo talantīgāki darbinieki strādā uzņēmumā, jo veiksmīgāks ir bizness.
Kā pieņemt darbā labākos nozares speciālistus? Kas vadītājam jāzina par konkrētā amata pretendentiem? [...]
Uzsākt biznesu
UZSĀKT BIZNESU
Sarunas ar pasaules biznesa līderiem
Lessons Learned
Autoru kolektīvs
Dzirdot uzņēmēju veiksmes stāstus, ikviens kaut reizi būs iedomājies sevi kompānijas īpašnieka vai vadītāja lomā, taču ne visi ir gatavi uzsākt paši savu biznesu.
Kā kļūt par [...]
Inovācijas
INOVĀCIJAS
Sarunas ar pasaules biznesa līderiem
Lessons Learned
Autoru kolektīvs
Kā neļaut konkurentiem sevi apsteigt, atņemt tirgus daļu un klientus?
Radošu domu un jaunas tehnoloģijas kā efektīvu ieroci konkurences cīņā un panākumu atslēgu jaunu tirgu apguvē uzņēmējiem [...]
Īstenot stratēģiju
ĪSTENOT STRATĒĢIJU
Sarunas ar pasaules biznesa līderiem
Lessons Learned
Autoru kolektīvs
Ja stratēģija un mērķi ir vienkārši un visiem saprotami, tad arī uzņēmums strādā efektīvi un labi nopelna. Peļņa izpaliek, ja komandai jāveic “neiespējamā misija” – aizej tur, [...]
Kā sasniegt rezultātus
KĀ SASNIEGT REZULTĀTUS
Sarunas ar pasaules biznesa līderiem
Lessons Learned
Autoru kolektīvs
Izcilam rezultātam biznesā vajag gan labu stratēģiju, gan sekmīgu tās realizāciju, gan zināšanas par pārmaiņu realizēšanu.
Kā rīkoties, ja uzņēmums cietis zaudējumus? Vai [...]