Līzinga darījumu uzskaites īpatnības

(0)

Maija GrebenkoJautājums: Ko darīt, ja firmas saimnieciskās darbībās nodrošināšanai ir vajadzīgs kāds pamatlīdzeklis, kura tūlītējai iegādei trūkst līdzekļu? Atbildi uz šo jautājumu sniedz Maija Grebenko, Mg.sci.oec., praktiskās grāmatvedības speciāliste un konsultante, ISO sertificēto grāmatvežu asociācijas valdes locekle, žurnāla BILANCE galvenā redaktore Viens no ceļiem, ko izmantot ir visvienkāršāk: nomāt šo pamatlīdzekli, kas kādam jau pieder. Noslēdzot nomas līgumu, kurā noteikti dažādi nosacījumi, noformējot pieņemšanas-nodošanas aktu, nomniekam būs jāveic ikmēneša (ikceturkšņa vai citādi) maksājumi par šo pakalpojumu. Izdevumi sakarā ar nomu un attiecīgā PVN summa tiek uzskaitīti kā parasti, saņemot jebkādu citu pakalpojumu. Proti, jāvērtē saistība ar saimniecisko darbību (UIN vajadzībām) un…


Lai turpinātu lasīt šo rakstu,
nepieciešams iegādāties abonementu

9 EUR / mēnesī*
Pirmās 15 dienas bez maksas

ABONĒT

*Abonements tiek atjaunots automātiski, līdz izvēlaties to pārtraukt

Esi BilancePLZ abonents?


Kļūda rakstā? Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!