0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

BIZNESSRosina reģionos kā sabiedrisko transportu izmantot arī vieglos auto

Rosina reģionos kā sabiedrisko transportu izmantot arī vieglos auto

Lai reģionos ar mazu pasažieru skaitu kā sabiedrisko transportu varētu izmantot arī vieglās automašīnas, Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisija trešdien, 1.novembrī, galīgajā lasījumā atbalstīja grozījumus Sabiedriskā transporta pakalpojumu likumā. Likumā sabiedrisko transportlīdzekļu uzskaitījumu plānots papildināt ar vieglajiem transportlīdzekļiem. Reģionos, kuros ir zems iedzīvotāju blīvums un mazs pasažieru skaits, praksē bieži vien dažus pasažierus pārvadā ar lieliem autobusiem. Lai šajos reģionos pasažieru pārvadājumi vispār būtu pieejami un reisi nebūtu jāslēdz, varēs izmantot arī mazos autobusus, mikroautobusus, kā arī vieglās automašīnas pēc pieprasījuma. Līdz ar to samazināsies izmaksas, kas valstij ir jāsedz un jākompensē pārvadātājiem, norādījuši likumprojekta autori. Tāpat…


Lai turpinātu lasīt šo rakstu,
nepieciešams iegādāties abonementu

12 € / mēnesī *

Pirmās 30 dienas tikai par 1€

ABONĒT

* Atjaunojas automātiski, vari pārtraukt jebkurā brīdī!

 Jau ir BilancePLZ abonements?
Pieslēdzies

Pierakstīties
Paziņot par
0 Komentāri
Iekļautās atsauksmes
Skatīt visus komentārus

Lai reģionos ar mazu pasažieru skaitu kā sabiedrisko transportu varētu izmantot arī vieglās automašīnas, Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisija trešdien, 1.novembrī, galīgajā lasījumā atbalstīja grozījumus Sabiedriskā transporta pakalpojumu likumā.

Likumā sabiedrisko transportlīdzekļu uzskaitījumu plānots papildināt ar vieglajiem transportlīdzekļiem.

Reģionos, kuros ir zems iedzīvotāju blīvums un mazs pasažieru skaits, praksē bieži vien dažus pasažierus pārvadā ar lieliem autobusiem. Lai šajos reģionos pasažieru pārvadājumi vispār būtu pieejami un reisi nebūtu jāslēdz, varēs izmantot arī mazos autobusus, mikroautobusus, kā arī vieglās automašīnas pēc pieprasījuma. Līdz ar to samazināsies izmaksas, kas valstij ir jāsedz un jākompensē pārvadātājiem, norādījuši likumprojekta autori.

Tāpat deputāti  galīgajā lasījumā atbalstot grozījumus Ceļu satiksmes likumā, noteica, ka M1 kategorijas transportlīdzekļiem, kurus izmanto sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanā, kārtējā tehniskā apskate būs jāveic divreiz gadā.

Regulējumu par sabiedriskā transporta pakalpojumiem plānots papildināt arī ar normām, kas nosaka valsts informācijas sistēmas izveidi braukšanas maksas atvieglojumu administrēšanai. Patlaban ir vairākas institūcijas, kas piešķir dažāda veida atvieglojumus, un katra no šīm datubāzēm ir savā iestādē, bet tās nav vienuviet, un bieži vien ir grūti šos atvieglojumus piemērot. Paredzēts, ka turpmāk šo visu administrēs Autotransporta direkcija.

Grozījumi Sabiedriskā transporta pakalpojumu likumā, kā arī Ceļu satiksmes likumā galīgajā lasījumā vēl jāskata Saeimai.