BEZMAKSAS RAKSTI
BEZMAKSAS RAKSTI
Tava biznesa zīmols
TAVA BIZNESA ZĪMOLS
Kā vadīt zīmolu, piesaistīt klientus un kļūt pamanāmam tirgū
Mazās un vidējās uzņēmējdarbības bibliotēka
Džeimss Hammonds
Zīmola spēks var pacelt vai nogremdēt biznesu.
Konkrēti padomi patiesi laba zīmola izveidē ir aktuāli uzņēmējiem, kuri [...]
Tiešā mārketinga rokasgrāmata
TIEŠĀ MĀRKETINGA ROKASGRĀMATA
Viss par personīgā tiešā mārketinga ārpakalpojumiem
Mazās un vidējās uzņēmējdarbības bibliotēka
Elisone Viljamsa, Rodijs Malins
Dažkārt uzņēmējam izdevīgāk izvēlēties tiešā mārketinga ārpakalpojumu sniedzēju, kas uzrunā klientu [...]
Kā veidot mārketingu
KĀ VEIDOT MĀRKETINGU
Praktisks ceļvedis reklāmā, sabiedriskajās attiecībās, tiešajā un tiešsaistes mārketingā
Mazās un vidējās uzņēmējdarbības bibliotēka
Deivs Patēns
Konkurences cīņā mazie uzņēmumi parasti nevar kā lielās kompānijas paļauties uz lielu [...]
Personāla atlase un novērtēšana
PERSONĀLA ATLASE UN NOVĒRTĒŠANA
Atkārtots un papildināts izdevums
Mazās un vidējās uzņēmējdarbības bibliotēka
Ilze Boitmane
Darbinieks ir uzņēmuma lielākā vērtība un kapitāls, kas palīdz tam sasniegt izvirzītos mērķus un kļūt par vadošo nozarē.
Kā šābrīža [...]
Radošas domāšanas māksla
RADOŠAS DOMĀŠANAS MĀKSLA
Kā radīt jaunas un izcilas idejas
Sērija Līderība
Džons Edeirs
Konkurences cīņā radošas domāšanas māksla ir spēcīgs ierocis ikvienas biznesa jomas speciālista rokās.
Kā pārvarēt šķēršļus iztēles ceļā, paplašināt redzesloku, kļūt [...]
Nevis priekšnieki, bet līderi
NEVIS PRIEKŠNIEKI, BET LĪDERI
Ceļš uz panākumiem līderībā
Sērija Līderība
Džons Edeirs
Biznesā vadītāji ir vajadzīgi, bet līderi ir nepieciešami!
Kas priekšnieku padara par līderi, kādas ir līdera īpašības, motivācija, funkcijas, komanda, darba stils, mērķi, [...]
Līderība un motivācija
LĪDERĪBA UN MOTIVĀCIJA
50:50 likums un astoņi galvenie principi, kā motivēt citus
Sērija Līderība
Džons Edeirs
No 50:50 likuma izriet, ka cilvēkus var motivēt tikai līdz noteiktai robežai, jo puse motivācijas ir viņu pašu rokās. Kādas ir vadītāja izredzes būt situācijas [...]
Līderība un inovācija
LĪDERĪBA UN INOVĀCIJA
Kā veidot radošumu komandā un gūt idejas
Sērija Līderība
Džons Edeirs
Radošas komandas izdzīvo un uzplaukst, bet tās, kuras nevar vai negrib meklēt ko jaunu un mainīties, ar laiku nonāk “uzņēmumu kapsētā”.
Kā izmantot pārmaiņas savai [...]
Iedvesmojošais līderis
IEDVESMOJOŠAIS LĪDERIS
Kā motivēt, iedrošināt un gūt panākumus
Sērija Līderība
Džons Edeirs
Vadīt var tikai lietas: naudu, biznesu, darīšanas, iekārtas. Cilvēkus nevar vadīt – cilvēkiem ir jāseko līderim.
Kā cilvēki izvēlas sev līderus? Kā veidot līderim [...]
Kā izaudzēt līderus
KĀ IZAUDZĒT LĪDERUS
Septiņi galvenie efektīvas līderības attīstības principi
Sērija Līderība
Džons Edeirs
Līderība nav nenozīmīga prasme, papildu piedeva, kas noder, lai labāk ieeļļotu biznesa attiecību mehānismu. Līderība ir galvenais faktors, lai gūtu panākumus [...]
Radošas sabiedriskās attiecības
RADOŠAS SABIEDRISKĀS ATTIECĪBAS
PR sērija
Endijs Grīns
Vai spēja būt radošam ir dāvana, kuru vēlas visi, bet kas piemīt tikai dažiem?
Kā būt radošam un veidot aizraujošas un reālistiskas sabiedrisko attiecību programmas?
Grāmatas autors Endijs Grīns, pamatojoties uz 25 [...]
Efektīva personiskā saziņa sabiedriskajās attiecībās
EFEKTĪVA PERSONISKĀ SAZIŅA SABIEDRISKAJĀS ATTIECĪBĀS
PR sērija
Endijs Grīns
Rezultāts sabiedriskajās attiecībās ir indivīda rokās.
Atbildes uz jautājumiem, kādi ir sabiedrisko attiecību speciālistu personiskie uzskati, spēja manipulēt ar savu saziņu, iemaņas, vērtības, [...]
Sabiedrisko attiecību kampaņu plānošana un vadīšana
SABIEDRISKO ATTIECĪBU KAMPAŅU PLĀNOŠANA UN VADĪŠANA
PR sērija
Anne Gregorija
Labu reputāciju nevar iegūt vienas nakts laikā, tā jāveido rūpīgi un apdomīgi.
Gan uzņēmējiem, gan dažādu līmeņu komunikācijas speciālistiem grāmatas autores Annes Gregorijas ilggadējā [...]
Sabiedriskās attiecības praksē
SABIEDRISKĀS ATTIECĪBAS PRAKSĒ
PR sērija
Anne Gregorija
Sabiedrisko attiecību bizness nekad neguļ – tas strādā 24 stundas dienā septiņas dienas nedēļā. Kā mainīgajā vidē piedāvāt klientiem piemērotus komunikācijas risinājumus?
13 kompetenti nozares eksperti, [...]
Sabiedrisko attiecību stratēģija
SABIEDRISKO ATTIECĪBU STRATĒĢIJA
PR sērija
Sandra Olivera
Laba slava sekmē uzņēmuma izaugsmi, turpretim slikta reputācija biznesu var arī izputināt.
Idejas un padomus uzņēmuma labā vārda kaldināšanā grāmatas autore Sandra Olivera piedāvā smelties sekmīgu starptautisku [...]
Sabiedriskās attiecības tiešsaistē
SABIEDRISKĀS ATTIECĪBAS TIEŠSAISTĒ
Praktisks ceļvedis, kā izveidot tiešsaistes stratēģiju sociālo plašsaziņas līdzeklu pasaulē
PR sērija
Deivids Filipss un Filips Jangs
Internets ir radikāli pārveidojis sabiedrisko attiecību praksi. Pārmaiņas skārušas ne tikai veidu, kā [...]
Finanšu analīzes metodes uzņēmuma maksātnespējas prognozēšanai
FINANŠU ANALĪZES METODES UZŅĒMUMA MAKSĀTNESPĒJAS PROGNOZĒŠANAI
Ruta Šneidere, Dr.oec.
Pirmo reizi latviešu valodā izdots izvērsts finanšu analīzes metožu pārskats, kas izmantojams darbam tieši vietējā tirgū. Grāmatā apkopota Latvijas un ārvalstu zinātnieku pieredze, [...]
No idejas līdz panākumiem
NO IDEJAS LĪDZ PANĀKUMIEM
Alternatīvie finansējuma avoti
Daiga Auziņa-Melalksne, Jānis Dubrovskis, Juris Grišins, Mikus Janvars, Mārtiņš Krūtainis, Jānis Skutelis, Ģirts Tihomirovs, Aiva Vīksna
Biznesā ar ideju vien ir par maz – to vajag arī realizēt. Kur meklēt investoru? [...]
Latvijas būvnormatīvi 1. daļa
LATVIJAS BŪVNORMATĪVI I DAĻA
Atkārtots un papildināts izdevums
Sastādījusi Lāsma Balode
Kādām jābūt betona, dzelzsbetona un koka konstrukcijām? Kādas ir mūra un stiegrota mūra konstrukciju projektēšanas normas? Ko likums prasa ievērot ūdensapgādes ārējos tīklos un [...]
Latvijas būvnormatīvi 2. daļa
LATVIJAS BŪVNORMATĪVI II daļa
Atkārtots un papildināts izdevums
Sastādījusi Sandra Liniņa
Kad top jauna celtne – biroja ēka, privātmāja, valsts iestāde vai sporta centrs, ir svarīgi, lai nākamie iemītnieki tajā justos labi.
Tas, vai jaunajā ēkā vasarā būs ko elpot, [...]