BEZMAKSAS RAKSTI

Tava biznesa zīmols

0
TAVA BIZNESA ZĪMOLS Kā vadīt zīmolu, piesaistīt klientus un kļūt pamanāmam tirgū Mazās un vidējās uzņēmējdarbības bibliotēka Džeimss Hammonds Zīmola spēks var pacelt vai nogremdēt biznesu. Konkrēti padomi patiesi laba zīmola izveidē ir aktuāli uzņēmējiem, kuri [...]

Tiešā mārketinga rokasgrāmata

0
TIEŠĀ MĀRKETINGA ROKASGRĀMATA Viss par personīgā tiešā mārketinga ārpakalpojumiem Mazās un vidējās uzņēmējdarbības bibliotēka Elisone Viljamsa, Rodijs Malins Dažkārt uzņēmējam izdevīgāk izvēlēties tiešā mārketinga ārpakalpojumu sniedzēju, kas uzrunā klientu [...]

Kā veidot mārketingu

0
KĀ VEIDOT MĀRKETINGU Praktisks ceļvedis reklāmā, sabiedriskajās attiecībās, tiešajā un tiešsaistes mārketingā Mazās un vidējās uzņēmējdarbības bibliotēka Deivs Patēns Konkurences cīņā mazie uzņēmumi parasti nevar kā lielās kompānijas paļauties uz lielu [...]

Personāla atlase un novērtēšana

0
PERSONĀLA ATLASE UN NOVĒRTĒŠANA Atkārtots un papildināts izdevums Mazās un vidējās uzņēmējdarbības bibliotēka Ilze Boitmane Darbinieks ir uzņēmuma lielākā vērtība un kapitāls, kas palīdz tam sasniegt izvirzītos mērķus un kļūt par vadošo nozarē. Kā šābrīža [...]

Radošas domāšanas māksla

0
RADOŠAS DOMĀŠANAS MĀKSLA Kā radīt jaunas un izcilas idejas Sērija Līderība Džons Edeirs Konkurences cīņā radošas domāšanas māksla ir spēcīgs ierocis ikvienas biznesa jomas speciālista rokās. Kā pārvarēt šķēršļus iztēles ceļā, paplašināt redzesloku, kļūt [...]

Nevis priekšnieki, bet līderi

0
NEVIS PRIEKŠNIEKI, BET LĪDERI Ceļš uz panākumiem līderībā Sērija Līderība Džons Edeirs Biznesā vadītāji ir vajadzīgi, bet līderi ir nepieciešami! Kas priekšnieku padara par līderi, kādas ir līdera īpašības, motivācija, funkcijas, komanda, darba stils, mērķi, [...]

Līderība un motivācija

0
LĪDERĪBA UN MOTIVĀCIJA 50:50 likums un astoņi galvenie principi, kā motivēt citus Sērija Līderība Džons Edeirs No 50:50 likuma izriet, ka cilvēkus var motivēt tikai līdz noteiktai robežai, jo puse motivācijas ir viņu pašu rokās. Kādas ir vadītāja izredzes būt situācijas [...]

Līderība un inovācija

0
LĪDERĪBA UN INOVĀCIJA Kā veidot radošumu komandā un gūt idejas Sērija Līderība Džons Edeirs Radošas komandas izdzīvo un uzplaukst, bet tās, kuras nevar vai negrib meklēt ko jaunu un mainīties, ar laiku nonāk “uzņēmumu kapsētā”. Kā izmantot pārmaiņas savai [...]

Iedvesmojošais līderis

0
IEDVESMOJOŠAIS LĪDERIS Kā motivēt, iedrošināt un gūt panākumus Sērija Līderība Džons Edeirs Vadīt var tikai lietas: naudu, biznesu, darīšanas, iekārtas. Cilvēkus nevar vadīt – cilvēkiem ir jāseko līderim. Kā cilvēki izvēlas sev līderus? Kā veidot līderim [...]

Kā izaudzēt līderus

0
KĀ IZAUDZĒT LĪDERUS Septiņi galvenie efektīvas līderības attīstības principi Sērija Līderība Džons Edeirs Līderība nav nenozīmīga prasme, papildu piedeva, kas noder, lai labāk ieeļļotu biznesa attiecību mehānismu. Līderība ir galvenais faktors, lai gūtu panākumus [...]

Radošas sabiedriskās attiecības

0
RADOŠAS SABIEDRISKĀS ATTIECĪBAS PR sērija Endijs Grīns Vai spēja būt radošam ir dāvana, kuru vēlas visi, bet kas piemīt tikai dažiem? Kā būt radošam un veidot aizraujošas un reālistiskas sabiedrisko attiecību programmas? Grāmatas autors Endijs Grīns, pamatojoties uz 25 [...]

Efektīva personiskā saziņa sabiedriskajās attiecībās

0
EFEKTĪVA PERSONISKĀ SAZIŅA SABIEDRISKAJĀS ATTIECĪBĀS PR sērija Endijs Grīns Rezultāts sabiedriskajās attiecībās ir indivīda rokās. Atbildes uz jautājumiem, kādi ir sabiedrisko attiecību speciālistu personiskie uzskati, spēja manipulēt ar savu saziņu, iemaņas, vērtības, [...]

Sabiedrisko attiecību kampaņu plānošana un vadīšana

0
SABIEDRISKO ATTIECĪBU KAMPAŅU PLĀNOŠANA UN VADĪŠANA PR sērija Anne Gregorija Labu reputāciju nevar iegūt vienas nakts laikā, tā jāveido rūpīgi un apdomīgi. Gan uzņēmējiem, gan dažādu līmeņu komunikācijas speciālistiem grāmatas autores Annes Gregorijas ilggadējā [...]

Sabiedriskās attiecības praksē

0
SABIEDRISKĀS ATTIECĪBAS PRAKSĒ PR sērija Anne Gregorija Sabiedrisko attiecību bizness nekad neguļ – tas strādā 24 stundas dienā septiņas dienas nedēļā. Kā mainīgajā vidē piedāvāt klientiem piemērotus komunikācijas risinājumus? 13 kompetenti nozares eksperti, [...]

Sabiedrisko attiecību stratēģija

0
SABIEDRISKO ATTIECĪBU STRATĒĢIJA PR sērija Sandra Olivera Laba slava sekmē uzņēmuma izaugsmi, turpretim slikta reputācija biznesu var arī izputināt. Idejas un padomus uzņēmuma labā vārda kaldināšanā grāmatas autore Sandra Olivera piedāvā smelties sekmīgu starptautisku [...]

Sabiedriskās attiecības tiešsaistē

0
SABIEDRISKĀS ATTIECĪBAS TIEŠSAISTĒ Praktisks ceļvedis, kā izveidot tiešsaistes stratēģiju sociālo plašsaziņas līdzeklu pasaulē PR sērija Deivids Filipss un Filips Jangs Internets ir radikāli pārveidojis sabiedrisko attiecību praksi. Pārmaiņas skārušas ne tikai veidu, kā [...]

Finanšu analīzes metodes uzņēmuma maksātnespējas prognozēšanai

0
FINANŠU ANALĪZES METODES UZŅĒMUMA MAKSĀTNESPĒJAS PROGNOZĒŠANAI Ruta Šneidere, Dr.oec. Pirmo reizi latviešu valodā izdots izvērsts finanšu analīzes metožu pārskats, kas izmantojams darbam tieši vietējā tirgū. Grāmatā apkopota Latvijas un ārvalstu zinātnieku pieredze, [...]

No idejas līdz panākumiem

0
NO IDEJAS LĪDZ PANĀKUMIEM Alternatīvie finansējuma avoti Daiga Auziņa-Melalksne, Jānis Dubrovskis, Juris Grišins, Mikus Janvars, Mārtiņš Krūtainis, Jānis Skutelis, Ģirts Tihomirovs, Aiva Vīksna Biznesā ar ideju vien ir par maz – to vajag arī realizēt. Kur meklēt investoru? [...]

Latvijas būvnormatīvi 1. daļa

0
LATVIJAS BŪVNORMATĪVI I DAĻA Atkārtots un papildināts izdevums Sastādījusi Lāsma Balode Kādām jābūt betona, dzelzsbetona un koka konstrukcijām? Kādas ir mūra un stiegrota mūra konstrukciju projektēšanas normas? Ko likums prasa ievērot ūdensapgādes ārējos tīklos un [...]

Latvijas būvnormatīvi 2. daļa

0
LATVIJAS BŪVNORMATĪVI II daļa Atkārtots un papildināts izdevums Sastādījusi Sandra Liniņa Kad top jauna celtne – biroja ēka, privātmāja, valsts iestāde vai sporta centrs, ir svarīgi, lai nākamie iemītnieki tajā justos labi. Tas, vai jaunajā ēkā vasarā būs ko elpot, [...]