BEZMAKSAS RAKSTI
BEZMAKSAS RAKSTI
Panākumu zīmes
PANĀKUMU ZĪMES
Biznesa astroloģijas ievērojamais spēks
Stīvens Marks Veiss
Vai prasme “tulkot zvaigznes” palīdz nopelnīt vairāk, pārspēt konkurentus, izvēlēties īsto produktu, veidot komandu vai izprast klientus?
Gan skeptiķiem, gan tiem, kuri gatavi biznesa astroloģiju [...]
Panākumu plāns: e-mārketings
PANĀKUMU PLĀNS: eMĀRKETINGS
Kā uzvarēt interneta mārketinga spēlē
Džerijs Hārts un Dr. Bete Dausta
Interneta mārketingu izmanto daudzi, taču cerētā veiksme uzsmaida tikai dažiem.
Kādam jābūt efektīvam interneta mārketingam? Kā kļūt par domēna saimnieku? Kādi ir [...]
Mutvārdu atsauksmju mārketinga noslēpumi
MUTVĀRDU ATSAUKSMJU MĀRKETINGA NOSLĒPUMI
Kā panākt pārdošanas pieaugumu, izmantojot mutvārdu atsauksmes
Džordžs Silvemans
Tirgū mutvārdu atsauksmēm ir tūkstoškārt lielāks spēks nekā tradicionālajam mārketingam.
Kur slēpjas mutvārdu atsauksmju vara un kā to izmantot? [...]
Partizānu mārketinga tirgus izpēte
PARTIZĀNU MĀRKETINGA TIRGUS IZPĒTE
Tirgus izpētes tehnikas ikvienam uzņēmumam
Roberts Kadens
Kvalitatīvs pētījums ir kā apdrošināšana pret kļūdām, kas var sagraut biznesu.
Labs pētījums vajadzīgs arī tad, ja uzņēmējs vēlas nopelnīt vairāk, taču nezina, vai lielāko [...]
Jaunie mārketinga un sabiedrisko attiecību likumi
JAUNIE MĀRKETINGA UN SABIEDRISKO ATTIECĪBU LIKUMI
Kā sasniegt pircējus ar ziņu apskatu, emuāru, aplāžu, virusālā mārketinga un tiešsaistes mediju palīdzību
Deivids Mērmans Skots
Tiecoties pēc labas peļņas internetā, uzņēmējiem jāņem vērā, ka klienti meklē nevis [...]
Klientu apkalpošanas ģēnijs
KLIENTU APKAPOŠANAS ĢĒNIJS
Pīters Fisks
Visi zina, ka klientam vienmēr ir taisnība.
Ko darīt, ja klients vairs negrib, ka pret viņu izturas kā pret ciparu vai segmenta daļu? Kā noskaidrot, ko vēlas klients un kas viņu traucē vai apgrūtina? Kā uzzināt, par ko klients būtu [...]
Zīmola filozofija
ZĪMOLA FILOZOFIJA
Izcili filozofi par zīmoliem
Toms Brauns
Ja nav skaidra iemesla, kāpēc pirkt konkrēto zīmolu, patērētājiem tas drīz var apnikt.
Kur slēpjas zīmola spēks? Kā vadīt zīmolu? Cik liela loma tā tapšanā ir klientu motivācijai? Vai patiesība par zīmolu sakrīt [...]
Apklusti un klausies!
APKLUSTI UN KLAUSIES!
Patiesība par to, kādai ir jābūt saskarsmei darbavietā
Teo Teobalds un Kerijs Kūpers
Veiksme biznesā ir atkarīga arī no tā, kas strādā uzņēmumā – slepenie aģenti, tenku vāceles, diktatori, dubultaģenti, virtuves izlietnes vai peles.
Kādu lomu katrs [...]
Nokaitināja?
NOKAITINĀJA?
Kā saprasties ar dažādu raksturu cilvēkiem
Maikls Leiblings
Nereti cilvēki rada stresu, kaitinot cits citu atkal un atkal, lai gan bieži to nemaz nevēlas. Piemēram, regulāri aizmirstot priekšnieka rīkojumus, izmantojot savu šarmu, lai izkļūtu no jebkuras ķezas, [...]
Nē muldēšanai
NĒ MULDĒŠANAI
Skaidra un atklāta valoda darbā
Semjuels Kulberts
Tukšas pļāpas ne tikai rada negatīvu atmosfēru darbavietā un liek uzņēmumā strādājošajiem justies maldinātiem, sakautiem, apmulsušiem un pat netīriem, bet arī traucē uzņēmumam produktīvi strādāt.
Vai [...]
1993. gads faktos un izjūtās
1993. GADS FAKTOS UN IZJŪTĀS
Redaktors Māris Zanders
Lai pārmaiņu laikos pieņemtu īstos lēmumus, pieredzi vērts smelties arī vēsturē.
Kāds bija laiks, kad ceļu uz panākumiem un turību sāka šābrīža sabiedrības aktīvākā daļa, kā veidojās veiksminieku pasaules [...]
Māksla pelnīt
MĀKSLA PELNĪT
Biznesa romāns
Adrians Slivockis
Šis biznesa romāns ir saistošs vēstījums par spēcīgiem uzņēmumiem, ko caurvij vērtīgi, ikdienā izmantojami biznesa padomi.
Atbildes uz jautājumiem, kas ļauj uzņēmumiem izdzīvot un uzplaukt jebkādos ekonomiskajos [...]
Reformators
REFORMATORS
Biznesa romāns
Aļina Smeļanska
Vadības maiņa uzņēmumā allaž ienes jaunas vēsmas. Šajā biznesa romānā saistošā valodā un ar humoru aprakstītas jaunā vadītāja reformas kādā rūpnīcā.
Ierastos “reformatoru paņēmienus” (optimizēt darbu, celt [...]
Pārdošana radošā lidojumā
PĀRDOŠANA RADOŠĀ LIDOJUMĀ
Biznesa romāns
Asja Bariševa
Ikviena pārdevēja sapnis ir pārdot vairāk, dārgāk un ātrāk.
Kā pārliecināt klientu, ka, pērkot ātri, daudz un dārgi, tieši viņš būs ieguvējs?
Gan topošiem, gan pieredzējušiem pārdevējiem biznesa romānā [...]
Ceplis
CEPLIS
Biznesa romāns
Pāvils Rozītis
Tam, kurš par savu bagātību noslēpumaini klusē un ļauj to citiem novērtēt “vairākos desmitos miljonu”, netrūkst draugu visās aprindās, kas biezā maka turētāju grib iesaistīt savā biznesā.
Kā neizšķiest sakrāto kapitālu, [...]
Paslēpies biznesā
PASLĒPIES BIZNESĀ
Biznesa romāns
Mārīte Šperberga
Daudzi ir gatavi kļūt par uzņēmējiem. Netrūkst arī tādu, kurus vilina bizness, taču par biznesa pasauli zināšanu ir maz. Kā uzzināt vairāk par uzņēmēju ikdienu Rīgā, Liepājā, Cēsīs, Valmierā, Limbažos, Jelgavā, [...]
Džeka piezīmes
DŽEKA PIEZĪMES
Biznesa romāns
Gregs Freilijs
Radošu problēmu risināšanas teoriju un praksi romāna varonim Džekam māca ietekmīgs padomdevējs un draudzene, taču dzīve “sagriežas kājām gaisā”, kad Džeks tiek piekauts un draudzene pazūd. Lai atrastu draudzeni, romāna [...]
Mani septiņi soļi biznesa uzsākšanai
MANI SEPTIŅI SOĻI BIZNESA UZSĀKŠANAI
Biznesa stāsts
Aiva Vīksna, Rita Baroniņa
Kā dzīvot labāk? Kā pārvarēt krīzi un bezdarbu? Viens no risinājumiem ir savs bizness.
Grāmata topošajiem uzņēmējiem skaidro, kā soli pa solim uzsākt biznesu un izzināt sevi. Lai gan [...]
Liktenīgā atgriešanās
LIKTENĪGĀ ATGRIEŠANĀS
Detektīvromāns
Jana Veinberga
Attiecības ar Gunāru beidzas, kad Aija paziņo, ka ir stāvoklī, bet viņš atsakās šķirties no sievas. Jaunā, daudzsološā aktrise pārceļas no Rīgas uz dzimto mazpilsētu, lai pie mātes sagaidītu dēliņa [...]
Kad atgriežas pagātne
KAD ATGRIEŽAS PAGĀTNE
Detektīvromāns
Ričards Ingrems
Izmeklētāja Nika ceļi krustojas ar Doktoru, kurš slepkavo aiz atriebības, un par iejaukšanos savos plānos Niku soda, nogalinot viņa sievu. Lai gan Nikam izdodas Doktoru notvert, slepkavam tiesa piespriež tikai ieslodzījumu. [...]