Vai drīkst nepieņemt rēķinu ar elektronisko parakstu vai drošu elektronisko parakstu?
Jautājums: Vai klients drīkst atteikties pieņemt rēķinu ar elektronisko parakstu vai drošu elektronisko parakstu? Atbildi sniedz Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu pārvaldes Nodokļu un nodevu grāmatvedības metodikas daļas Metodikas nodaļas vadītāja Dina Kucina: Klientam nav pamata atteikties pieņemt attaisnojuma dokumentu (rēķinu) ar elektronisko parakstu vai drošu elektronisko parakstu ar nosacījumu, ka tajā iekļauti arī visi pārējie attaisnojuma dokumenta rekvizīti.
Lai turpinātu lasīt šo rakstu,
nepieciešams iegādāties abonementu
12 € / mēnesī * Pirmās 30 dienas tikai par 1€ ABONĒT * Atjaunojas automātiski, vari pārtraukt jebkurā brīdī! |
Jau ir BilancePLZ abonements? Pieslēdzies |