0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

E-ŽURNĀLS BILANCEBILANCES RAKSTIAizmirstiet intuīciju, izmantojiet datus jeb Kā ar mārketinga palīdzību piesaistīt konsultāciju klientus

Aizmirstiet intuīciju, izmantojiet datus jeb Kā ar mārketinga palīdzību piesaistīt konsultāciju klientus

Ilze Palmbaha–Zvirbule, Latvijas Republikas grāmatvežu asociācijas (LRGA) un Mastermind Events valdes locekle

Konsultāciju bizness mūsdienās ir kā ceļš uz panākumiem, īpaši grāmatvedības uzņēmumiem, bet kā to īsti panākt? Vai tiešām ir kāda slepena recepte, kas ļauj konsultāciju uzņēmumiem ne tikai izdzīvot, bet arī kļūt par līderiem savā jomā? Rakstu sērijā atklāsim noderīgus padomus, kas palīdzēs jums izveidot un attīstīt veiksmīgu konsultāciju praksi. Koncentrēsimies uz galvenajiem aspektiem, kas ir būtiski ilgtspējīgai izaugsmei un panākumiem, sākot ar pašu svarīgāko — mārketinga stratēģiju. Paplašinot pakalpojumu klāstu ar biznesa un finanšu pārvaldības konsultācijām,…


Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu

BilancePLZ ar 7 dienu izmēģinājumu par 1€

24,99 /mēnesī
Ikmēneša abonements
  • Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 1 lietotājam
  • E-žurnāls BILANCE
  • Iekļauts juridisko padomu saturs
  • 7 dienu izmēģinājums tikai par 1€ (ar automātisku turpināšanu)
0,74€ /dienā

BILANCE internetā
+ BilancePLZ

269 /gadā
12 mēnešu abonements
  • Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 3 lietotājiem
  • E-žurnāls BILANCE
  • Iekļauts juridisko padomu saturs
  • Dāvanā 100+ semināru videotēka vairāk nekā 5000 € vērtībā!

Jau ir abonements?
Pieslēdzies

Pierakstīties
Paziņot par
0 Komentāri
jaunākie
vecāki populārakie
Iekļautās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
Aizmirstiet intuīciju, izmantojiet datus jeb Kā ar mārketinga palīdzību piesaistīt konsultāciju klientus
Ilustrācija: © sunaiart — stock.adobe.com

Konsultāciju bizness mūsdienās ir kā ceļš uz panākumiem, īpaši grāmatvedības uzņēmumiem, bet kā to īsti panākt? Vai tiešām ir kāda slepena recepte, kas ļauj konsultāciju uzņēmumiem ne tikai izdzīvot, bet arī kļūt par līderiem savā jomā? Rakstu sērijā atklāsim noderīgus padomus, kas palīdzēs jums izveidot un attīstīt veiksmīgu konsultāciju praksi. Koncentrēsimies uz galvenajiem aspektiem, kas ir būtiski ilgtspējīgai izaugsmei un panākumiem, sākot ar pašu svarīgāko — mārketinga stratēģiju.

Ilze Palmbaha–Zvirbule, Latvijas Republikas Grāmatvežu asociācijas un Mastermind Events valdes locekle
Ilze Palmbaha–Zvirbule,
Latvijas Republikas Grāmatvežu asociācijas un Mastermind Events
valdes locekle
Foto: Aivars Siliņš

Paplašinot pakalpojumu klāstu ar biznesa un finanšu pārvaldības konsultācijām, grāmatvedības uzņēmumi var ne tikai palielināt ieņēmumus un piesaistīt jaunus klientus, bet arī nostiprināt savu reputāciju kā finanšu eksperti. Tas ļauj sniegt klientiem padziļinātu ieskatu un stratēģiskus ieteikumus finanšu jomā, kas var palīdzēt uzlabot viņu finanšu stāvokli un veicināt izaugsmi, tādējādi veidojot ilgtermiņa sadarbību. Turklāt konsultāciju prakse var kalpot kā papildu ieņēmumu avots un diversificēt uzņēmuma darbību, tādējādi samazinot atkarību no tradicionālajiem grāmatvedības pakalpojumiem un nodrošinot ilgtspējīgāku biznesa modeli.

Vai esat kādreiz aizdomājušies, kāpēc daži grāmatvedības uzņēmumi piesaista klientus kā magnēts, kamēr citiem tas sagādā zināmas grūtības? Atbilde ir pavisam vienkārša — pareiza mārketinga stratēģija. Šajā rakstā es, balstoties uz savu pieredzi, pastāstīšu, kā izmantot datu spēku, lai jūsu grāmatvedības uzņēmums ne tikai izdzīvotu, bet arī plauktu un zeltu.

1. Klientu dati — jūsu veiksmes atslēga

Aizmirstiet par vispārīgiem mārketinga saukļiem! Iepazīstiet savus klientus — viņu vēlmes, problēmas, paradumus. Šī informācija ir kā zelta dzīsla, kas palīdzēs jums izveidot personalizētus piedāvājumus, kas trāpīs tieši mērķī. Iedomājieties, ka sūtāt e–pastu ar īpašu piedāvājumu tieši tiem klientiem, kuri ir izrādījuši interesi par konkrētu pakalpojumu.

Klientu dati ir pamats jebkurai veiksmīgai mārketinga stratēģijai. Izmantojot datus par klientu demogrāfiju, interesēm, uzvedību un problēmām, grāmatvedības uzņēmumi var:

n Identificēt ideālo klientu profilu: lai identificētu ideālo klientu profilu, kas ir detalizēts apraksts par jūsu ideālo klientu, ieskaitot viņu nozari, uzņēmuma lielumu, ģeogrāfisko atrašanās vietu un galvenos izaicinājumus, vispirms ir jāatbild uz šādiem jautājumiem:

Kas viņi ir? Kas viņus interesē? Kādas problēmas vai «sāpes» ir saistītas ar viņu uzņēmējdarbību? Cik lielas ir problēmas? Vai viņi jau izmanto tādus pakalpojumus un rīkus, ko grāmatvedības uzņēmumi jau piedāvā? Ja jā, tad kurus? Vai tie viņiem patīk? Vai viņi par tiem sajūsminās?

Atbildes uz šiem jautājumiem ļaus jums labāk izprast savu mērķauditoriju un koncentrēt mārketinga centienus uz tiem klientiem, kuriem jūsu pakalpojumi ir visatbilstošākie un kuri no tiem gūs vislielāko labumu.

n Personalizēt mārketinga vēstījumus: personalizēti vēstījumi, kas balstīti uz klientu datiem, ir daudz efektīvāki nekā vispārīgi vēstījumi. Piemēram, jūs varat nosūtīt e–pastus ar īpašiem piedāvājumiem klientiem, kuri ir izrādījuši interesi par konkrētiem pakalpojumiem.

n Optimizēt mārketinga kanālus: datu analīze ļauj noteikt, kuri mārketinga kanāli ir visefektīvākie jūsu mērķauditorijas sasniegšanā. Tas ļauj jums koncentrēt resursus uz tiem kanāliem, kas sniedz vislabākos rezultātus.

n Mērīt mārketinga kampaņu efektivitāti: izsekojot datus par kampaņu rezultātiem, jūs varat novērtēt to efektivitāti un veikt nepieciešamos uzlabojumus.

Piemēri:

n Uzņēmumu segmentēšana: ja jūsu grāmatvedības uzņēmums specializējas mazo uzņēmumu apkalpošanā, jūs varētu izmantot datus, lai noteiktu, kuras nozares (piemēram, IT, skaistumkopšana) visbiežāk izmanto jūsu pakalpojumus. Pamatojoties uz to, jūs varētu izveidot mērķētas reklāmas kampaņas sociālajos medijos, piedāvājot īpašas atlaides vai bezmaksas konsultācijas tieši šīm nozarēm.

n Atgādinājumi: izmantojot datus par klientu finanšu gada termiņa tuvošanos, jūs varētu automatizēt personalizētu e–pasta atgādinājumu sūtīšanu par tuvojošos iesniegšanas termiņu. Šajos e–pastos varētu iekļaut arī noderīgus padomus par nodokļu optimizāciju vai piedāvāt īpašas atlaides finanšu analīzes pakalpojumiem.

n Klientu atsauksmju izmantošana: ja jūsu klienti ir pauduši pozitīvas atsauksmes par konkrētiem pakalpojumiem, jūs varētu izmantot šīs atsauksmes savos mārketinga materiālos, lai veidotu uzticību un piesaistītu jaunus klientus. Piemēram, jūs varētu izveidot īsus video ar klientu atsauksmēm un publicēt tos savā tīmekļa vietnē vai sociālajos medijos.

n LinkedIn reklāmas kampaņas: ja jūsu mērķauditorija ir uzņēmumu vadītāji, jūs varētu izmantot LinkedIn reklāmas, lai sasniegtu viņus ar personalizētiem piedāvājumiem. Piemēram, jūs varētu piedāvāt bezmaksas vebināru par aktuālām izmaiņām nodokļu likumdošanā vai konsultāciju par finanšu pārskatu analīzi.

n Satura mārketings par specifiskām tēmām: Izmantojot datus par klientu interesēm, jūs varētu izveidot bloga rakstus vai sociālo mediju ziņas par tēmām, kas ir aktuālas jūsu mērķauditorijai. Piemēram, ja daudzi jūsu klienti ir mazie uzņēmumi, jūs varētu rakstīt par biznesa inteliģences risinājumu izvēli vai izdevumu optimizāciju.

2. Datu vākšana — kā to izdarīt gudri

Datu vākšana var šķist biedējoša, taču tā nebūt nav. Aptaujas, intervijas, pat sociālie tīkli — šie ir tikai daži no veidiem, kā iegūt vērtīgu informāciju. Un atcerieties — GDPR ir jūsu draugs, nevis bieds. Ievērojiet datu aizsardzības noteikumus, un viss būs kārtībā. 

Ir dažādas metodes, kā grāmatvedības uzņēmumi var iegūt klientu datus:

n Aptaujas: veidojot tiešsaistes aptaujas, ir svarīgi iekļaut skaidru informāciju par to, kādi dati tiks vākti, kā tie tiks izmantoti un cik ilgi tie tiks glabāti. Jānodrošina arī iespēja respondentiem atteikties no datu sniegšanas.

n Intervijas: individuālas vai grupu intervijas ļauj iegūt dziļāku ieskatu klientu vajadzībās un vēlmēm. Pirms intervijas uzsākšanas ir jāinformē klients par intervijas mērķi, kā arī par to, kādi dati tiks vākti un kā tie tiks izmantoti. Intervijas laikā iegūtie dati jāapstrādā un jāglabā atbilstoši GDPR prasībām.

n Fokusa grupas: fokusa grupas ir noderīgas, lai iegūtu kvalitatīvu informāciju par klientu attieksmi un uzvedību.

n Sociālo mediju analīze: sociālo mediju platformas, piemēram, LinkedIn un X (iepriekš Twitter), var sniegt vērtīgu informāciju par to, ko klienti saka par jūsu uzņēmumu un konkurentiem.

n CRM sistēmas: klientu attiecību pārvaldības (CRM) sistēmas ļauj apkopot un analizēt datus par klientu mijiedarbību ar jūsu uzņēmumu.

Svarīgi atcerēties, ka jānodrošina, ka klientu dati tiek glabāti atbilstoši datu drošībai un ka tie ir aizsargāti pret nesankcionētu piekļuvi.

3. Datu analīze — atklājiet slēptos dārgumus

Kad dati ir jūsu rokās, ir laiks tos pārvērst par vērtīgu informāciju. Sakārtojiet, segmentējiet, analizējiet — tas ir kā atrast adatu siena kaudzē, tikai šajā gadījumā adata ir jūsu nākamais ideālais klients. Un neaizmirstiet par mākslīgā intelekta rīkiem — tie ir kā jūsu personīgie palīgi, kas palīdzēs jums atklāt tendences un modeļus, par kuriem jūs pat nenojaušat.

Šeit ir daži soļi, kas jāveic:

n Datu tīrīšana: noņemiet no datiem kļūdas, neatbilstības un dublikātus. Piemēram, ja klienta vārds ir ievadīts dažādi («Jānis Bērziņš» un «J. Bērziņš»), tad šie ieraksti ir jāapvieno.

n Datu segmentēšana: sadaliet datus mazākās grupās, pamatojoties uz kopīgām pazīmēm, piemēram, demogrāfiju vai interesēm. Piemēram, jūs varētu segmentēt klientus pēc nozares (tirdzniecība, pakalpojumi, ražošana), uzņēmuma lieluma (mikrouzņēmums, mazais uzņēmums, vidējais uzņēmums) vai finanšu rādītājiem (apgrozījums, peļņa).

n Datu analīze: izmantojiet statistikas metodes un datu vizualizācijas rīkus, lai identificētu tendences, modeļus un korelācijas. Piemēram, jūs varētu analizēt, kuri pakalpojumi ir vispieprasītākie konkrētā klientu segmentā, vai arī kādi faktori ietekmē klientu apmierinātību.

4. Mākslīgais intelekts kā personīgais asistents

Mākslīgais intelekts (MI) piedāvā jaudīgus rīkus, kas var palīdzēt grāmatvedības uzņēmumiem analizēt datus un iegūt vērtīgus ieskatus. Daži piemēri:

n ChatGPT (OpenAI): šis MI valodas modelis var palīdzēt analizēt klientu atsauksmes, atbildēt uz klientu jautājumiem un ģenerēt personalizētus mārketinga vēstījumus.

n Google Analytics: šis bezmaksas rīks ļauj izsekot datus par jūsu tīmekļa vietnes apmeklētājiem, piemēram, to demogrāfiju, intereses un uzvedību.

n HubSpot: šī mārketinga automatizācijas platforma piedāvā dažādus rīkus datu analīzei, e–pasta mārketingam, sociālo mediju pārvaldībai un klientu attiecību pārvaldībai.

n MonkeyLearn: šis teksta analīzes rīks izmanto MI, lai analizētu klientu atsauksmes un novērtētu klientu noskaņojumu, kas var palīdzēt uzlabot klientu apkalpošanu.

n Biznesa analītikas platformas: specializētas biznesa analītikas platformas, piemēram, Power BI vai Tableau, piedāvā plašākas iespējas datu vizualizācijai un analīzei, ļaujot jums veidot interaktīvus pārskatus un informācijas paneļus.

n Microsoft Excel un Google Sheet: Excel piedāvā plašu funkciju klāstu datu analīzei, piemēram, Pivot tabulas, diagrammas un formulas, tagad arī ar MI funkcionalitāti. Tas ir labs risinājums maziem un vidējiem uzņēmumiem, kuriem nav nepieciešama sarežģīta analītika. Līdzīgi kā Excel, arī Google Sheets piedāvā līdzīgas funkcijas datu analīzei un vizualizācijai, un tam ir priekšrocība, ka tas ir pieejams tiešsaistē un ļauj vairākiem lietotājiem vienlaicīgi strādāt ar datiem.

n Zapier: šis automatizācijas rīks integrē dažādas lietotnes, lai vienkāršotu uzdevumus, piemēram, saglabājot jaunus e–pasta abonentus CRM sistēmā, publicējot jaunumus sociālajos tīklos un automatizējot klientu apkalpošanu.

n Mailchimp: šī e–pasta mārketinga platforma piedāvā MI iespējas, piemēram, satura optimizāciju un personalizētu e–pastu veidošanu, kas palīdz uzlabot kampaņu efektivitāti.

5. Mārketinga stratēģija — jūsu uzvaras gājiens

Kad zināt, kas ir jūsu klienti un ko viņi vēlas, ir laiks izstrādāt mārketinga stratēģiju, kas liks jūsu konkurentiem kļūt uzmanīgiem. Skaidri mērķi, mērķauditorija, vēstījums, kanāli — tie ir jūsu stratēģijas stūrakmeņi. Un atcerieties — mazāk ir vairāk. Sākumā koncentrējieties uz dažiem kanāliem, kurus varat pārvaldīt efektīvi, un pēc tam paplašiniet savu darbības lauku.

Kas ietilpst stratēģiskajā plānā?

  1. Mērķi: nosakiet skaidrus, izmērāmus un sasniedzamus mērķus. Piemēram, «Piesaistīt 10 jaunus klientus līdz 2024. gada decembrim» vai «Palielināt pārdošanas apjomus par 15% nākamajā ceturksnī».
  2. Mērķauditorija: balstoties uz klientu datiem un izpēti, precīzi definējiet savu mērķauditoriju — uz kādiem klientiem jūs koncentrēsieties? Kādas ir viņu vajadzības, vēlmes un problēmas?
  3. Galvenā ziņa un pozicionēšana: Iizstrādājiet skaidru un pārliecinošu vēstījumu, kas atspoguļo jūsu unikālo vērtību piedāvājumu un atšķir jūs no konkurentiem.
  4. Mārketinga kanāli: lai sasniegtu savu mērķauditoriju, ir jāizvēlas pareizie mārketinga kanāli. Vai jūsu potenciālie klienti pavada laiku sociālajos tīklos, apmeklē nozares pasākumus, aktīvi piedalās tiešsaistes forumos vai meklē informāciju ar Google palīdzību? Izpētiet savu auditoriju un nosakiet, kuros kanālos jūs varat viņus visefektīvāk uzrunāt.
Ja resursi ir ierobežoti, svarīgi izvēlēties tos mārketinga kanālus, kas sniegs vislielāko atdevi.
Ilustrācija: © jayaZgraphics — stock.adobe.com

Ja resursi ir ierobežoti, svarīgi izvēlēties tos mārketinga kanālus, kas sniegs vislielāko atdevi. Sākumā ieteikums koncentrēties uz 3 kanāliem, kuros jūs varat ieguldīt laiku un līdzekļus, lai sasniegtu labākos rezultātus. Apsveriet šādas iespējas:

n Maksas reklāma: izmantojiet mērķtiecīgu reklāmu, lai sasniegtu savu ideālo klientu profilu platformās, kuras viņi izmanto visbiežāk.

n Maksas mediji (e–pasta mārketings): e–pasta mārketings ir efektīvs veids, kā uzturēt saziņu ar esošajiem un potenciālajiem klientiem, informējot viņus par jaunumiem, akcijām un piedāvājumiem.

n SEO (satura mārketings): optimizējiet savu saturu meklētājprogrammām, lai piesaistītu organiskos apmeklētājus un palielinātu zīmola atpazīstamību.

5. Īstenošana un resursi: izstrādājiet detalizētu plānu, kā jūs īstenosiet savu mārketinga stratēģiju. Nosakiet nepieciešamos resursus — gan cilvēkresursus, gan finansiālos līdzekļus —, lai sasniegtu savus mērķus. Protams, ja jums ir pietiekami resursi, varat eksperimentēt ar citiem kanāliem, piemēram, influenceru mārketingu, video reklāmām vai partnerības mārketingu. Tomēr sākumā ir svarīgi koncentrēties uz tiem kanāliem, kuros jūs varat sasniegt vislielāko ietekmi ar pieejamajiem resursiem.

6. Efektivitātes mērīšana — vai esat uz pareizā ceļa?

Mērķi bez mērījumiem ir tikai sapņi. Sekojiet līdzi saviem rezultātiem — cik jaunu klientu esat piesaistījuši? Cik liela ir jūsu mārketinga ieguldījumu atdeve? Šie dati ir kā jūsu kompasa adata, kas parāda, vai virzāties pareizajā virzienā. Un ja nē, nebaidieties mainīt kursu — tas ir normāli un pat ieteicams. Šeit ir daži galvenie aspekti, kas jāņem vērā:

n Galveno darbības rādītāju (KPI) noteikšana: KPI ir izmērāmi rādītāji, kas ļauj jums novērtēt, cik labi jūsu mārketinga stratēģija sasniedz tās mērķus. Piemēram, jūsu KPI varētu būt jaunu klientu skaits, mārketinga ieguldījumu atdeve (ROI), tīmekļa vietnes apmeklētāju skaits vai sociālo mediju iesaiste.

n Datu izsekošana un analīze: izmantojiet dažādus rīkus, piemēram, Google Analytics, CRM sistēmas vai sociālo mediju analītikas rīkus, lai izsekotu datus par jūsu mārketinga aktivitātēm. Analizējiet šos datus, lai noteiktu, kuri mārketinga kanāli un kampaņas ir visefektīvākie un kuriem nepieciešami uzlabojumi.

n A/B testēšana: veiciet A/B testus, lai salīdzinātu dažādas mārketinga stratēģijas un taktikas. Piemēram, jūs varētu izveidot divas dažādas e–pasta kampaņas ar atšķirīgiem virsrakstiem vai piedāvājumiem un nosūtīt tās divām dažādām klientu grupām, lai redzētu, kura kampaņa ir efektīvāka.

n Nepārtraukta optimizācija: mārketinga stratēģija nav statiska, tā ir nepārtraukti jāuzlabo, balstoties uz iegūtajiem datiem un rezultātiem. Regulāri pārskatiet savus KPI, analizējiet datus un veiciet nepieciešamās izmaiņas savā stratēģijā, lai sasniegtu labākos iespējamos rezultātus.

n Atsauksmju vākšana: regulāri vāciet atsauksmes no klientiem, lai noskaidrotu, kas viņiem patīk un kas nepatīk jūsu mārketinga aktivitātēs. Šī informācija var būt ļoti vērtīga, lai uzlabotu jūsu stratēģiju un padarītu to vēl efektīvāku.

Ievērojot šos ieteikumus un izmantojot datus kā savu ceļvedi, jūs varat nodrošināt, ka jūsu mārketinga stratēģija ir ne tikai efektīva, bet arī nepārtraukti attīstās, lai atbilstu mainīgajām tirgus tendencēm un klientu vajadzībām.

7. Praktiski piemēri — laiks rīkoties!

Klientu segmentēšana, personalizēti e–pasti, satura mārketings, reklāmas sociālajos tīklos — šie ir tikai daži piemēri, kā likt datiem strādāt jūsu labā. Un atcerieties, ka katrs uzņēmums ir unikāls, tāpēc eksperimentējiet un atrodiet to, kas vislabāk darbojas tieši jums.

n Klientu segmentēšana: izmantojiet datus, lai segmentētu klientus pēc nozares, uzņēmuma lieluma vai finanšu vajadzībām. Tas ļaus jums izveidot mērķētas mārketinga kampaņas katram segmentam. Piemēram, jūs varat izveidot atsevišķu kampaņu maziem uzņēmumiem, piedāvājot viņiem īpašus grāmatvedības pakalpojumu komplektus.

n Personalizēts e–pasta mārketings: izmantojiet klientu datus, lai personalizētu e–pasta vēstījumus. Piemēram, jūs varat nosūtīt e–pastu ar nodokļu atgādinājumiem klientiem, kuru finanšu gads tuvojas beigām.

n Satura mārketings: izveidojiet bloga rakstus (te palīdzēs Jasper, OpenAi ChatGPT, Google Gemini), sociālo mediju ziņas un citus materiālus, kas atbilst jūsu mērķauditorijas interesēm. Piemēram, jūs varat rakstīt par jaunākajām izmaiņām nodokļu likumdošanā vai sniegt padomus par efektīvu finanšu pārvaldību.

n Reklāmas kampaņas sociālajos medijos: izmantojiet datus, lai mērķētu savas reklāmas uz konkrētām auditorijām sociālajos tīklos, piemēram, uzņēmumu īpašniekiem noteiktā nozarē vai ģeogrāfiskā reģionā. Izmantojiet Facebook Ads Manager detalizētās mērķauditorijas atlases iespējas, lai sasniegtu konkrētus uzņēmumu īpašniekus noteiktā nozarē vai ģeogrāfiskā reģionā.

Noslēgumā

Datu vadīta mārketinga stratēģija nav tikai modes vārds, tā ir nepieciešamība mūsdienu biznesa pasaulē. Tā ir kā slepena recepte, kas palīdzēs jūsu grāmatvedības uzņēmumam kļūt par nozares līderi. Tāpēc nevilcinieties — sāciet izmantot datus jau šodien, un jūs būsiet pārsteigti par rezultātiem!

Papildu ieteikumi grāmatvedības uzņēmumiem:

n Veidojiet spēcīgu zīmolu: zīmols ir jūsu uzņēmuma identitāte. Pārliecinieties, ka jūsu zīmols ir skaidrs, konsekvents un atbilst jūsu mērķauditorijai.

n Piedāvājiet augstas kvalitātes pakalpojumus: klientu apmierinātība ir galvenais faktors juzņēmuma ilgtermiņa panākumiem. Nodrošiniet, ka jūsu pakalpojumi ir augstas kvalitātes un atbilst klientu vajadzībām.

n Veidojiet attiecības ar klientiem: personiska komunikācija un individuāla pieeja katram klientam ir ļoti svarīga. Uzklausiet savus klientus, reaģējiet uz viņu vajadzībām un veidojiet ilgtermiņa attiecības.

n Izmantojiet jaunākās tehnoloģijas: grāmatvedības nozare pastāvīgi attīstās. Sekojiet līdzi jaunākajām tehnoloģijām un tendencēm, lai jūsu uzņēmums būtu konkurētspējīgs.

Ievērojot šos ieteikumus un izmantojot datu vadītas mārketinga stratēģijas priekšrocības, jūsu grāmatvedības uzņēmums var sasniegt jaunus augstumus un nodrošināt ilgtspējīgu izaugsmi.

Publicēts žurnāla “Bilance” 2024. gada jūlija (511.) numurā.

Jums arī varētu interesēt: