Vai pastāv risks tikt iesūdzētam tiesā, piešķirot atlaides atkarībā no klienta vecuma vai dzimuma?
Jautājums. Vai drīkst rīkot mārketinga akcijas, kurā klientam tiek piešķirta atlaide kāda produkta vai pakalpojuma iegādei atkarībā no klienta vecuma, dzimuma u.tml., piemēram, jo vecāks cilvēks, jo lielāka atlaide (6-gadīgam bērnam- 6% atlaide, bet 70- gadīgam pensionāram- 70% atlaide), vai akcija “meitenēm ieeja bez maksas!” u.tml.? Vai, rīkojot šādas mārketinga akcijas, nepastāv risks tikt iesūdzētam tiesā vai saņemt sodu par personu diskriminēšanu pēc kādas konkrētas pazīmes? Uz jautājumu atbild Līga Mence, advokātu biroja Loze & Partneri zvērināta advokāta palīgs. Patērētāju tiesību aizsardzības likums nosaka, ka, piedāvājot/pārdodot preci vai sniedzot pakalpojumu, ir aizliegta atšķirīga attieksme patērētāja dzimuma, rases, etniskās piederības vai…
Lai turpinātu lasīt šo rakstu,
nepieciešams iegādāties abonementu
12 € / mēnesī * Pirmās 30 dienas tikai par 1€ ABONĒT * Atjaunojas automātiski, vari pārtraukt jebkurā brīdī! |
Jau ir BilancePLZ abonements? Pieslēdzies |