Finanšu pakalpojumu sniedzēju klientu interešu aizsardzībai ieviesīs “noslēpumainā klienta” metodi
Pilnveidojot finanšu pakalpojumu sniedzēju uzraudzības principus un rūpējoties par klientu interešu aizsardzību, Finanšu un kapitāla tirgus komisija (FKTK) sākot no šī gada decembra ievieš jaunu pārbaudes metodi - noslēpumainā klienta vizītes (Mystery Shopping). "Viena no Komisijas prioritātēm ir klientu interešu aizsardzība, ko nevar iedomāties bez efektīvas un mūsdienīgas sektora uzraudzības. Šobrīd noslēpumainā klienta metode ir atzīta visā pasaulē un līdzīgi kā uzraugi citās valstīs, arī Komisija Latvijā papildinās savu uzraudzības metožu sarakstu," saka Komisijas vadītājs Kristaps Zakulis. Noslēpumainais klients ir viens no efektīvākajiem veidiem, kas ļauj izzināt, kā patiesībā notiek klientu apkalpošana. Tas paredz, ka pārbaudītājs neatklāj savu identitāti, bet…
Lai turpinātu lasīt šo rakstu,
nepieciešams iegādāties abonementu
12 € / mēnesī * Pirmās 30 dienas tikai par 1€ ABONĒT * Atjaunojas automātiski, vari pārtraukt jebkurā brīdī! |
Jau ir BilancePLZ abonements? Pieslēdzies |