0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

GRĀMATVEDĪBAVienotā biļešu tirdzniecības sistēma skars ne tikai autoostas un pārvadātājus

Vienotā biļešu tirdzniecības sistēma skars ne tikai autoostas un pārvadātājus

Vienotās biļešu tirdzniecības sistēmas  (VBTS) lietošana reģionālajos vietējās nozīmes maršrutos pilnā apmērā būs jāuzsāk pusgadu vēlāk, nekā iepriekš paredzēts - no 2012. gada 1. jūlija, informē Mārieta Švalbe, Satiksmes ministrijas Komunikācijas nodaļas sabiedrisko attiecību speciāliste. To paredz izstrādātie grozījumi Ministru kabineta noteikumos „Vienotas sabiedriskā transporta biļešu tirdzniecības, rezervēšanas un uzskaites sistēmas izveidošanas un uzturēšanas kārtība”, kas ceturtdien, 8. decembrī, tika izsludināti Valsts sekretāru sanāksmē. Ar noteikumu projektu tiek arī precizēti Autotransporta direkcijas kā VBTS uzturētājas un starppilsētu nozīmes maršrutu pasūtītājas pienākumi. Tāpat precizēts noteikumu izdošanas mērķis, nosakot, ka VBTS darbības mērķis ir ne tikai biļešu tirdzniecība vienotā sistēmā un ērtības…


Lai turpinātu lasīt šo rakstu,
nepieciešams iegādāties abonementu

12 € / mēnesī *

Pirmās 30 dienas tikai par 1€

ABONĒT

* Atjaunojas automātiski, vari pārtraukt jebkurā brīdī!

 Jau ir BilancePLZ abonements?
Pieslēdzies

Pierakstīties
Paziņot par
0 Komentāri
Iekļautās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
Vienotās biļešu tirdzniecības sistēmas  (VBTS) lietošana reģionālajos vietējās nozīmes maršrutos pilnā apmērā būs jāuzsāk pusgadu vēlāk, nekā iepriekš paredzēts - no 2012. gada 1. jūlija, informē Mārieta Švalbe, Satiksmes ministrijas Komunikācijas nodaļas sabiedrisko attiecību speciāliste. To paredz izstrādātie grozījumi Ministru kabineta noteikumos „Vienotas sabiedriskā transporta biļešu tirdzniecības, rezervēšanas un uzskaites sistēmas izveidošanas un uzturēšanas kārtība”, kas ceturtdien, 8. decembrī, tika izsludināti Valsts sekretāru sanāksmē. Ar noteikumu projektu tiek arī precizēti Autotransporta direkcijas kā VBTS uzturētājas un starppilsētu nozīmes maršrutu pasūtītājas pienākumi. Tāpat precizēts noteikumu izdošanas mērķis, nosakot, ka VBTS darbības mērķis ir ne tikai biļešu tirdzniecība vienotā sistēmā un ērtības pasažieriem plānot savu maršrutu, bet tas ir arī instruments un informācijas avots sabiedriskā transporta pakalpojumu pasūtītājiem maršrutu tīkla plānošanai, pārvadātāju kontrolei, kā arī zaudējumu kompensācijas aprēķiniem. Izstrādātie grozījumi paredz pārvadātājiem plašākas iespējas VBTS ietvaros lietot savas darbības specifikai atbilstošas jaunākas paaudzes VBTS tehniskās ierīces (kases aparāti, GPS/GPRS ierīces), vienlaikus saglabājot iespēju izmantot arī esošo tehnisko nodrošinājumu. Cita starpā, plānots izteikt noteikumu 23.punktu šādā redakcijā: „23. Ne vēlāk kā 20 minūšu laikā pēc reisa izpildes pārvadātājs izdrukā transportlīdzeklī izmantotā kases aparāta kontroles finanšu pārskatu pārbaudes brīdī (X pārskats) un, izmantojot iekārtu, tiešsaistes režīmā datubāzei nosūta informāciju par reisa pabeigšanu.” Pašlaik šis punkts skan šādi un tajā "laika limits" nav noteikts: "23. Pārvadātājs nodrošina, lai pēc reisa izpildes tiktu izdrukāts sabiedriskajā transportlīdzeklī izmantotā kases aparāta kontroles finanšu pārskats pārbaudes brīdī (X pārskats) un tā dati nosūtīti uz datubāzi." Vairāk par topošajiem grozījumiem Jūs varat iepazīties Ministru kabineta mājaslapā, šeit. Latvijā ir ap 60 reģionālo vietējās nozīmes un starppilsētas nozīmes maršrutu pārvadātāji un 35 autoostas – uz tiem visiem attieksies izstrādātie grozījumi pēc to pieņemšanas valdībā. Tāpat tie skars citus biļešu tirdzniecības uzņēmumus, uzziņu dienestus, kases aparātu un tehniskās ierīces apkalpojošos dienestus.