Elektroniskie rēķini un elektroniski nosūtītie rēķini – kāda ir atšķirība un kā tos iegrāmato?
Jautājums: Kādos gadījumos rēķinus drīkst nosūtīt/saņemt elektroniski? Atbild Inga Pumpure, Finanšu vadības Maģistre, Grāmatvede - ārpakalpojumu sniedzēja, Grāmatvedības un nodokļu konsultante, Latvijas Biznesa un profesionālo sieviešu asociācijas prezidente Atbilde: Rēķinu elektroniskā formā ir tiesības izrakstīt, noformēt un izsniegt tikai tad, ja rēķina saņēmējs atzīst šādu nodokļa rēķina formu. Tas nozīmē, ka darījuma partneriem ir savstarpēji jāvienojas, ka rēķini tiek sūtīts elektroniski - turklāt šai vienošanās jābūt rakstiskai. Galvenais ir šajā vienošanās tekstā norādīt e-pasta adresi, uz kuru rēķini tiek sūtīti, jo tas ir rekvizīts, kā arī noteikt, cik ilgā laika periodā (piemēram, triju dienu laikā) ir jāinformē par rekvizītu maiņu, lai neiznāk tā, ka…
Lai turpinātu lasīt šo rakstu,
nepieciešams iegādāties abonementu
12 € / mēnesī * Pirmās 30 dienas tikai par 1€ ABONĒT * Atjaunojas automātiski, vari pārtraukt jebkurā brīdī! |
Jau ir BilancePLZ abonements? Pieslēdzies |