Pārskatā iekļautas 23 lietas gan preču zīmju un dizainparaugu, gan autortiesību jomā, kurās risināti  jautājumi, piemēram, par to, vai reģistrējama preču zīme, kas sakrīt ar pazīstama futbolista vārdu; vai pārtikas produkta garša tiek aizsargāta ar autortiesībām; vai skolēni drīkst brīvi pieejamu fotogrāfiju no ceļojumu tīmekļa vietnes izmantot prezentācijā un publiskot skolas tīmekļa vietnē; vai anulējama preču zīme, kas neatbilst sabiedrības kārtībai un morāles principiem; vai dizainparaugs atzīstams par spēkā neesošu sakarā ar novitātes trūkumu utt.

Tā, piemēram, interesants ir Vispārējās tiesas 2018. gada 26. aprīļa spriedums lietā “Messi Cuccittini/EUIPO - J-M.-E.V. e hijos (MESSI)”, T‑554/14, ECLI:EU:T:2018:230 (pārsūdzēts EST: “EUIPO v Messi Cuccittini”, C‑449/18 P). Futbolists Lionels Andress Mesi Kuksitini  (Lionel Andrés Messi Cuccittini) vēlējās reģistrēt ES grafisko preču zīmi, t.sk. uz sporta apģērbu, apaviem, inventāru, taču iebildumu iesniedza ES vārdiskās preču zīmes “MASSI” (reģistrēta t.sk. uz apģērbu, apaviem, velosipēdistu ķiverēm, aizsargtērpu, cimdiem) īpašnieks. EUIPO apmierināja iebildumu, atzīstot, ka pastāv zīmju sajaukšanas iespēja. Zīmes ir līdzīgas, jo dominējošais elements “MESSI” un “MASSI” ir gandrīz identisks gan fonētiski, gan vizuāli, konceptuālā atšķirtspēja pastāv tikai attiecībā uz daļu no nozīmīgās sabiedrības. Vispārējā tiesa atcēla EUIPO lēmumu.

Vispārējā tiesa norādīja, ka zīmēm ir vidēja vizuālā līdzība, un atzina, ka tās ir ļoti līdzīgas fonētiski. Attiecībā uz konceptuālo līdzību norādīja, ka EUIPO kļūdījusies, uzskatot, ka Mesi reputācija attiecas tikai uz daļu no sabiedrības, kas interesējas par futbolu un sportu kopumā. Mesi ir plaši pazīstama persona, kuru var redzēt televīzijā, un par viņu regulāri tiek spriests televīzijā un radio. EUIPO vajadzēja apsvērt, vai ievērojama nozīmīgās sabiedrības daļa nevarētu saskatīt konceptuālu saikni starp vārdu “Messi” un pazīstamo futbolistu. Preces, kurām zīme reģistrēta, ir sporta apģērbs un inventārs, tāpēc sajaukšanas iespēja nav liela. Pat ja daļa sabiedrības, kas iegādāsies sporta preces, var nezināt Mesi, tas nebūs tipisks gadījums. Lai gan zīmes ir vizuāli līdzīgas, konceptuālā atšķirība ir tik būtiska, ka vizuālā un fonētiskā līdzība vairs nav tik svarīga. Nozīmīgā sabiedrības daļa neuzskatīs, ka preces nāk no viena un tā paša vai saistīta uzņēmuma.

Pārējos piemērus varat lasīt pārskatā šeit.