0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

GRĀMATVEDĪBAValsts amatpersonām kārtējā deklarācijas jāiesniedz līdz 2. aprīlim

Valsts amatpersonām kārtējā deklarācijas jāiesniedz līdz 2. aprīlim

VID informācija

Līdz šī gada 2. aprīlim valsts amatpersonām ir jāiesniedz valsts amatpersonas kārtējā gada deklarācija par 2023. gadu. Kopumā šī deklarācija šogad jāiesniedz 54 783 valsts amatpersonām. Valsts ieņēmumu dienests (VID) pateicas 36 284 amatpersonām par jau iesniegtajām deklarācijām līdz 27. martam un aicina arī pārējās amatpersonas deklarācijas iesniegt, neatliekot to uz pēdējo brīdi. Valsts amatpersonas deklarāciju, tāpat kā citus VID iesniedzamus dokumentus, jāiesniedz Elektroniskās deklarēšanas sistēmā (EDS), autorizējoties ar internetbankas rekvizītiem, eID, eParakstu vai “eParaksts mobile”. Tādējādi, ja ir nozaudēts VID piešķirtais EDS identifikators un parole, to vairs nav nepieciešams atjaunot. Lai atvieglotu deklarācijas aizpildīšanu, ir…


Lai turpinātu lasīt šo rakstu,
nepieciešams iegādāties abonementu

12 € / mēnesī *

Pirmās 30 dienas tikai par 1€

ABONĒT

* Atjaunojas automātiski, vari pārtraukt jebkurā brīdī!

 Jau ir BilancePLZ abonements?
Pieslēdzies

Pierakstīties
Paziņot par
0 Komentāri
Iekļautās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
Foto: Pexels.com

Līdz šī gada 2. aprīlim valsts amatpersonām ir jāiesniedz valsts amatpersonas kārtējā gada deklarācija par 2023. gadu. Kopumā šī deklarācija šogad jāiesniedz 54 783 valsts amatpersonām. Valsts ieņēmumu dienests (VID) pateicas 36 284 amatpersonām par jau iesniegtajām deklarācijām līdz 27. martam un aicina arī pārējās amatpersonas deklarācijas iesniegt, neatliekot to uz pēdējo brīdi.

Valsts amatpersonas deklarāciju, tāpat kā citus VID iesniedzamus dokumentus, jāiesniedz Elektroniskās deklarēšanas sistēmā (EDS), autorizējoties ar internetbankas rekvizītiem, eID, eParakstu vai “eParaksts mobile”. Tādējādi, ja ir nozaudēts VID piešķirtais EDS identifikators un parole, to vairs nav nepieciešams atjaunot.

Lai atvieglotu deklarācijas aizpildīšanu, ir pilnveidota EDS dokumenta ievadforma un tie deklarācijas punkti, par kuriem informācija jau ir VID rīcībā, aizpildās automātiski. Savukārt valsts amatpersonai VID atlasītā informācija ir jāpārbauda un, ja nepieciešams, jāprecizē un jāpapildina, kā arī pirms iesniegšanas jāapliecina norādīto ziņu patiesums.

Iesniegto deklarāciju amatpersona var precizēt trīs mēnešu laikā pēc tam, kad deklarācija publiskota VID Valsts amatpersonu deklarāciju publiskojamo datu bāzē.

VID tīmekļvietnē pieejami aktualizēti  materiāli:

Valsts amatpersonas deklarācijas iesniegšanas un aizpildīšanas kārtība ir noteikta likumā „Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” un Ministru kabineta 2002.gada 22.oktobra noteikumos Nr.478 “Kārtība, kādā aizpildāmas, iesniedzamas, reģistrējamas un glabājamas valsts amatpersonu deklarācijas un aizpildāmi un iesniedzami valsts amatpersonu saraksti”.

Vienlaikus valsts amatpersonas ir aicinātas pieteikties VID individuālai padziļinātai konsultācijai par deklarācijas aizpildīšanu. Konsultācija notiek Microsoft Teams platformā, un tai pieteikties var, izmantojot savu EDS profilu sadaļā “Sarakste ar VID”.

Tāpat konsultēties iespējams, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000, izvēloties tematu "Informācija valsts amatpersonām”. VID tīmekļvietnes sadaļā “Valsts amatpersonām/Kontakti”  ir pieejami Valsts amatpersonu datu administrēšanas daļas darbinieku tālruņu numuri, kā arī valsts amatpersonas savus jautājumus var sūtīt uz e-pasta adresi [email protected]

Lasiet arī: