0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

BIZNESSLatvijas uzņēmēji pauž vēlmi papildināt zināšanas svešvalodās un mārketingā

Latvijas uzņēmēji pauž vēlmi papildināt zināšanas svešvalodās un mārketingā

Latvijas uzņēmumu darbiniekiem un arī to vadībai papildus noderētu apgūt svešvalodas un mārketingu, atzinuši Latvijas uzņēmumu vadītāji Citadele Index pētījumā. Teju puse jeb 43% Latvijas uzņēmumu vadītāju norādījuši, ka uzņēmuma vadībai un darbiniekiem noderētu papildināt zināšanas svešvalodu pārvaldīšanā, liecina Citadele Index jaunākais pētījums. Kā otra aktuālākā vajadzība ir mārketinga zināšanu apguve, uz ko norādījuši 34% uzņēmumu vadītāju, atbildot uz jautājumu, kādās ar uzņēmuma darbību saistītās jomās uzņēmuma darbiniekiem un vadībai noderētu papildu zināšanas. Ne mazāk aktuāla ir papildu zināšanu apguve ar uzņēmuma darbības virzienu saistītu datorprogrammu lietošanā, kā atzinuši 29% uzņēmēju, un finanšu plūsmas plānošanā - 27,5%, liecina Citadele Index.…


Lai turpinātu lasīt šo rakstu,
nepieciešams iegādāties abonementu

12 € / mēnesī *

Pirmās 30 dienas tikai par 1€

ABONĒT

* Atjaunojas automātiski, vari pārtraukt jebkurā brīdī!

 Jau ir BilancePLZ abonements?
Pieslēdzies

Pierakstīties
Paziņot par
0 Komentāri
Iekļautās atsauksmes
Skatīt visus komentārus

marketingsLatvijas uzņēmumu darbiniekiem un arī to vadībai papildus noderētu apgūt svešvalodas un mārketingu, atzinuši Latvijas uzņēmumu vadītāji Citadele Index pētījumā.

Teju puse jeb 43% Latvijas uzņēmumu vadītāju norādījuši, ka uzņēmuma vadībai un darbiniekiem noderētu papildināt zināšanas svešvalodu pārvaldīšanā, liecina Citadele Index jaunākais pētījums. Kā otra aktuālākā vajadzība ir mārketinga zināšanu apguve, uz ko norādījuši 34% uzņēmumu vadītāju, atbildot uz jautājumu, kādās ar uzņēmuma darbību saistītās jomās uzņēmuma darbiniekiem un vadībai noderētu papildu zināšanas.

Ne mazāk aktuāla ir papildu zināšanu apguve ar uzņēmuma darbības virzienu saistītu datorprogrammu lietošanā, kā atzinuši 29% uzņēmēju, un finanšu plūsmas plānošanā - 27,5%, liecina Citadele Index.

Santa Purgaile, bankas Citadele valdes locekle: "Uzņēmējdarbības vadības programmās dažādās augstskolās ļoti daudz iemāca par procesiem mikro un makro ekonomikā. Tomēr, lai būtu labs pamats un fundamentāla izpratne, svarīgi ir pievērst lielāku uzmanību tieši finanšu vadībai. Praksē redzam, ka tās uzņēmējiem, jo sevišķi jaunajiem uzņēmējiem, pietrūkst visvairāk. Būtiskākais trūkums - bieži uzņēmēji neatšķir naudas plūsmu no peļņas - zaudējumu aprēķina. Nereti uzņēmumu īpašniekiem tiešām būtu vērtīgi papildināt zināšanas tieši šajā jomā. Mazais un vidējais uzņēmējs bieži nevar noalgot finansistu, un, ja pašam nav izpratne, tad ir grūti veidot veiksmīgu uzņēmējdarbību."

27% uzņēmumu vadītāju atzīst, ka gan viņiem, gan darbiniekiem noderētu papildu zināšanas par datoru drošību un aizsardzību pret datorvīrusiem. Savukārt 14% uzņēmēju norādījuši, ka būtu aktuāli iegūt papildu zināšanas par to, kā veiksmīgi organizēt un uzsākt eksportu.

Interesanti, ka atsevišķos gadījumos uzņēmēji norādījuši, ka papildu zināšanas noderētu cīņai ar birokrātiju, žurnālistikā, pedagoģijā, kā arī zināšanas par pozitīvo domāšanu un motivāciju.

Citadele Index pētījuma pamatuzdevums ir iegūt vienotu indeksu, kas raksturotu Latvijas uzņēmēju subjektīvo vērtējumu ekonomiskajam stāvoklim valstī un prognozes nākamajiem sešiem mēnešiem. Indekss tiek aprēķināts, apkopojot 750 dažādu nozaru un lieluma Latvijas uzņēmumu vadītāju vērtējumu.