PĀRDOŠANA PA TELEFONU
Kā pārvērst auksto zvanīšanu karstā peļņā
Mazās un vidējās uzņēmējdarbības bibliotēka
Krisa de Vintere
Laiki, kad panākumus guva “pārdevēji ar veiklu mēli”, ir pagājuši. Ikvienam patīk lēmumu pieņemt pašam, nevis ļaut pārdevējam sevi ietekmēt.
Kā telefonsarunā uzrunāt klientu tā, ka viņš preci nopirktu? Kas noteikti jāņem vērā, pārdodot preces vai pakalpojumus, un ko nekādā gadījumā nevajadzētu darīt? Kā klienti uztver pārdevējus?
Padomi peļņas palielināšanā, pārdošanas prasmju izkopšanā un efektīvas komandas izveidē domāti gan telemārketinga nodaļu vadītājiem, gan darbiniekiem, kuru ikdienas pienākumos ir pārdošana pa telefonu.
Vairāk par grāmatu Jūs varat uzzināt šeit.