0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

BIZNESSFINANSESSwedbank atver diennakts telefona līniju par eiro ieviešanu

Swedbank atver diennakts telefona līniju par eiro ieviešanu

No šonedēļas Swedbank telefonbankā iedzīvotājiem pieejama informatīvā sadaļa par eiro ieviešanu un ar to saistītajiem bankas pakalpojumiem. Piezvanot uz Swedbank telefonbankas numuru 67 444 444 un izvēloties 4.sarunu tematu, ikviens var noklausīties ierakstu ar būtiskākās informācijas apkopojumu - par norēķinu kontiem un kartēm, aizņēmumiem un uzkrājumiem -, kā arī padomus ērtākai pārejai uz eiro. "Tuvojoties eiro ieviešanai, rūpējamies par klientiem noderīgas informācijas izvietošanu visos mūsu kanālos. Ņemot vērā, ka patlaban ik dienas pēc finanšu padoma vai risinājuma Swedbank telefonbankā vēršas vidēji 4000 klientu, kas ir aptuveni tikpat daudz, cik 3 filiāles apkalpo mēnesī, eiro apkopojuma izvietošana telefonbankā no mūsu puses…


Lai turpinātu lasīt šo rakstu,
nepieciešams iegādāties abonementu

12 € / mēnesī *

Pirmās 30 dienas tikai par 1€

ABONĒT

* Atjaunojas automātiski, vari pārtraukt jebkurā brīdī!

 Jau ir BilancePLZ abonements?
Pieslēdzies

Pierakstīties
Paziņot par
0 Komentāri
Iekļautās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
No šonedēļas Swedbank telefonbankā iedzīvotājiem pieejama informatīvā sadaļa par eiro ieviešanu un ar to saistītajiem bankas pakalpojumiem. Piezvanot uz Swedbank telefonbankas numuru 67 444 444 un izvēloties 4.sarunu tematu, ikviens var noklausīties ierakstu ar būtiskākās informācijas apkopojumu - par norēķinu kontiem un kartēm, aizņēmumiem un uzkrājumiem -, kā arī padomus ērtākai pārejai uz eiro. "Tuvojoties eiro ieviešanai, rūpējamies par klientiem noderīgas informācijas izvietošanu visos mūsu kanālos. Ņemot vērā, ka patlaban ik dienas pēc finanšu padoma vai risinājuma Swedbank telefonbankā vēršas vidēji 4000 klientu, kas ir aptuveni tikpat daudz, cik 3 filiāles apkalpo mēnesī, eiro apkopojuma izvietošana telefonbankā no mūsu puses ir likumsakarīga. Mūsu mērķis ir, lai pāreja uz eiro mūsu klientiem būtu maksimāli ērta," saka Ģirts Bērziņš, Swedbank valdes loceklis un Klientu apkalpošanas pārvaldes vadītājs. Swedbank telefonbanka 67444444 līnijas ir aktīvas visu diennakti un pieejamas bez papildu maksas. Piezvanot uz šo tālruni, klienti var saņemt gan bankas konsultācijas, gan lielāko daļu bankas pakalpojumu - sākot no palīdzības neatliekamos gadījumos un beidzot ar maksājumiem un jaunu līgumu noslēgšanu. Padomi ērtākai pārejai uz eiro pieejami arī Swedbank mājas lapā sadaļā "Par eiro ieviešanu Latvijā":http://www.swedbank.lv/eiro_ieviesana