VID no 5. oktobra klientus klātienē apkalpos tikai pēc pieraksta
Valsts ieņēmumu dienests (VID) informē, ka klientu apkalpošanu klātienē Rīgā un citās Latvijas pilsētās pakāpeniski atsāka kopš jūnija. Ārpus Rīgas tā notiek tikai pēc iepriekšēja pieraksta, kamēr Rīgā ir iespējams gaidīt arī rindā ārpus ēkas. Tomēr, ņemot vērā straujo Covid-19 saslimstības pieaugumu Eiropā un iestājoties rudenīgākiem laikapstākļiem, kas paaugstina inficēšanās risku, no 5.oktobra arī VID Rīgas klientu apkalpošanas centrā Talejas ielā 1 klientu apkalpošana klātienē notiks tikai pēc iepriekšēja pieraksta, zvanot pa tālruni 67120005. VID klientu apkalpošanas centrā Rīgā, Talejas ielā 1 apmeklētāji tiek pieņemti no plkst. 9.00 līdz 17.00. Pirmdienās klientu apkalpošanas laiks pagarināts līdz plkst. 19.00, savukārt piektdienās…
Lai turpinātu lasīt šo rakstu,
nepieciešams iegādāties abonementu
Valsts ieņēmumu dienests(VID) informē, ka klientu apkalpošanu klātienē Rīgā un citās Latvijas pilsētās pakāpeniski atsāka kopš jūnija. Ārpus Rīgas tā notiek tikai pēc iepriekšēja pieraksta, kamēr Rīgā ir iespējams gaidīt arī rindā ārpus ēkas. Tomēr, ņemot vērā straujo Covid-19 saslimstības pieaugumu Eiropā un iestājoties rudenīgākiem laikapstākļiem, kas paaugstina inficēšanās risku, no 5.oktobra arī VID Rīgas klientu apkalpošanas centrā Talejas ielā 1 klientu apkalpošana klātienē notiks tikai pēc iepriekšēja pieraksta, zvanot pa tālruni 67120005.
VID klientu apkalpošanas centrā Rīgā, Talejas ielā 1 apmeklētāji tiek pieņemti no plkst. 9.00 līdz 17.00. Pirmdienās klientu apkalpošanas laiks pagarināts līdz plkst. 19.00, savukārt piektdienās klienti tiek pieņemti līdz plkst. 15.00.
VID ģenerāldirektore Ieva Jaunzeme norāda, ka pāriet uz klientu apkalpošanu klātienē tikai pēc pieraksta nolemts, ņemot vērā, ka Rīgā joprojām ir pietiekami liela interese par VID pakalpojumu saņemšanu klātienē, un tādējādi šiem cilvēkiem ir ilgu laiku jāstāv tā dēvētajā dzīvajā rindā, lai saņemtu pakalpojumu. “Pirmkārt, tas ir neērti pašiem klientiem, it īpaši ņemot vērā, ka liela daļa no viņiem ir seniori. Otrkārt, jāapzinās, ka šādas rindās stāvēšanas var radīt epidemioloģiskus riskus. Ja šīs abas problēmas ir iespējams proaktīvi novērst, neredzu iemeslu to nedarīt,” tā I. Jaunzeme.
Rūpējoties par klientu un iestādes darbinieku drošību, atgādinām, ka iedzīvotāji visus VID pakalpojumus var saņemt elektroniski VID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā. VID konsultācijas var saņemt, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000 vai uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā “Sarakste ar VID”. Zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien ir pieslēdzies VID EDS un nosauc tur redzamo kodu.
Ja tomēr noteikti nepieciešama klātienes konsultācija, VID aicina uz to pieteikties noteiktā dienā un laikā, zvanot pa tālruni 67120005.
Drošības un piesardzības prasību dēļ bez iepriekšējā pieraksta iedzīvotāji netiks apkalpoti.
Ārpus Rīgas VID klātienes klientu apkalpošana pieejama Liepājā, Ventspilī, Daugavpilī, Valmierā, Jēkabpilī, Jelgavā un Rēzeknē pirmdienās un ceturtdienās no plkst. 9:00 līdz 18:00. Minēto klientu apkalpošanas vietu adreses pieejamas VID tīmekļvietnes sadaļā “Kontakti”.
Pirmdienās un ceturtdienās VID konsultanti ir sastopami arī valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā Bauskā, Tukumā, Aizkrauklē, Smiltenē, Gulbenē, Valkā un Alūksnē. Šo klientu apkalpošanas centru darba laiks un kontaktinformācija ir pieejama portāla www.latvija.lv sadaļā ‘Vienotie klientu apkalpošanas centri’.
Apmeklējot VID klientu apkalpošanas vietas, jābūt piesardzīgiem un atbildīgiem, un jāievēro visus valstī noteiktos piesardzības pasākumus – ieturēt 2 metru distanci no citiem cilvēkiem, dezinficēt rokas, ievērot respiratoro higiēnu un citus nosacījumus savai un apkārtējo drošībai. VID apmeklējumu jāatliek, jūtot elpceļu slimības pazīmes, kā arī, ja noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija.
wpDiscuz
Abonē portālu tikai par €12 / mēnesī Pirmās 30 dienas tikai par 1 €
Mēs izmantojam nepieciešamās sīkdatnes, lai analizētu apmeklējuma plūsmu un nodrošinātu savu interneta resursu pieejamību. Mēs analizējam, kā lietotāji izmanto mūsu interneta resursus un dalāmies ar datiem ar sociālo tīklu, reklāmas un datu analītikas partneriem, kas var izmantot šo informāciju, sniedzot savus pakalpojumus.Lasīt vairāk ...
Turpinot lietot mūsu tīmekļa vietni, jūs apstiprināt mūsu sīkdatnes. Apstiprināt visas
Ja vēlaties mainīt savus sīkdatņu iestatījumus, klikšķiniet uz PERSONALIZĒT, lai sniegtu kontrolētu piekrišanu.
Sīkdatnes
Šī tīmekļa vietne izmanto sīkfailus
Sīkfaili ir mazi teksta faili, ko var izmantot tīmekļa vietnēs, lai lietotāja pieredzi padarītu efektīvāku.
Likums nosaka, ka mēs varam saglabāt sīkfailus jūsu ierīcē, ja tie ir pilnīgi nepieciešams šīs vietnes darbībai. Citu veidu sīkfailiem ir nepieciešama jūsu atļauja.
Šī vietne izmanto dažādu veidu sīkdatnes. Daži sīkfaili tiek izvietoti pēc trešās puses pakalpojumiem, kas parādās mūsu lapās.
Jūs varat jebkurā laikā mainīt vai atsaukt savu piekrišanu, izmantojot mūsu tīmekļa vietnes sadaļu Sīkdatņu deklarēšana.
Personas datu apstrādes politikā varat uzzināt, kas mēs esam, kā jūs varat ar mums sazināties un kā mēs apstrādājam personas datus.
Jūsu piekrišana attiecas uz šādām jomām: www.plz.lv
Nepieciešamie sīkfaili palīdz padarīt tīmekļa vietni par izmantojamu, nodrošinot pamata funkcijas, piemēram, lappuses navigāciju un piekļuvi drošām vietām tīmekļa vietnē. Tīmekļa vietne bez šiem sīkfailiem nevar pareizi funkcionēt.
Statistikas sīkfaili palīdz tīmekļa vietņu īpašniekiem izprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar tīmekļa vietnēm, vācot un anonīmi pārskatot informāciju.
Mārketinga sīkfaili tiek izmantoti, lai sekotu līdzi apmeklētājiem tīmekļa vietnēs. Nolūks ir parādīt atbilstošas un atsevišķus lietotājus interesējošas reklāmas, tādējādi tās ir daudz izdevīgākas izdevējiem un trešo personu reklāmdevējiem.